wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Hoi,

@Bontrie, Wat fijn dat je geen last meer heb van buikpijn. Wel vreemd dat ze niet wisten waar het vandaan kwam, maar ja het is nu over gelukkig. Wat gaaf dat de 20 weken echo goed was. Leuk he om ff te spieken bij de kleine. Je bent in ieder geval over de helft het gaat opschieten.

@Deedee, Tuurlijk laten we wat van ons horen. Hoe voel je je nu?? Wil je heel veel succes wensen met de IUI. Hopelijk volg je ons snel.

Hier gaat het goed. Mijn buik groeit al aardig en ik pas nu helemaal geen broeken meer van mijzelf. Had ik trouwnes met mijn 1ste zwangerschap ook, ik kom de 1ste 3mnd het snelste aan. Bne nog wel erg moe hoor, maar gelukkig niet elke dag meer. Moet wel smiddags ff een uurtje liggen anders red ik de avond niet, hahaha. Morgen mag ik weer naar de VK om het hartje te luisteren. Hopelijk is er dan wat te horen!!

Ik ga nog ff wat opruimen. Tot later.
Liefs xxx

Bontrie wat fijn dat de pijn weer over is.
Hopelijk komt het niet meer terug.

Patricia fijn dat je zwangerschap goed verloopt.

Ik ben een week eerder dan ik verwachte ongesteld geworden.
Misschien gewoon verkeerd gerekend. Ik was vorige maand nogal vreemd ongesteld.
4 dagen bruin verlies en toen zette het pas door.
Afgelopen vrijdag dus opeens ongesteld en het was gisteren al weer bijna over.
Ook al vreemd.

Maar goed is zal het volgende week wel eens vragen hoe dat allemaal kan.

Hi meiden,

had al een keer eerder een berichtje geplaatst maar die werd niet geplaatst. Grrrr! Heb even niet meer op deze site gekeken om toch even afstand ervan te nemen en alles eerst zelf een beetje weer een plekje te geven. Het viel me toch wel zwaar allemaal.

Mijn vriend is inmiddels weer voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en waarschijnlijk zullen we dan over 2 weken weer een afspraak hebben om een definitief plan te maken (als we het willen). Op naar IVF dus!

Deedee: moedig van je meid! wens je heel sterkte met IUI. Laat je me weten hoe het je vergaat?
De andere meiden. super dat het zo goed met jullie gaat! Zag dat er weer nieuwe mensen bijgekomen zijn hier. Leuk!

groetjes

Hunter gewoon die afspraak maken.
Dat heb ik ook gedaan.
Ik dacht ik kan nog altijd besluiten om er niet mee door te gaan.
Eerst eens kijken wat ze allemaal kunnen doen en dan pas beslissen of ik dat wel wil.

Ik vind het wel een beetje eng natuurlijk. Maar komende afspraak is alleen een plan maken, dus dat gaan we dan maar doen.

Ik laat wel weten hoe het gesprek bij mij is gegaan.

Hoi Meiden,

Heb een donderdagavond een extra echo gehad en alles was goe dmet de kleine uk. Alles zat erop en eraan. We zagen zelfs het neusje, een heel klein neusje. Net als ik en mijn dochter, hihi. Vandaag mijn 1ste controle afspraak bij de VK. Mijn baarmoeder was goed gegroeit. Was sinds 10 juni maar 1,2kilo aangekomen. Laat ook wel goed op wat ik eet (probeer het in ieder geval). We hebben vandaag voor het eerst het hartje gehoord via de doptone, het was echt super om   te horen.
We zijn vandaag precies 12wk en heb net ff bij Hans textiel een heel leuk klein (maatje 50) pakje gekocht van disney. Ik kon het niet laten. Vrijdag moet ik naar zuidplein en heb me nu al voorgenomen om dan ff bij C&A een pakje te kopen, hahaha.

@Hunternl, Heb je al een afspraak gemaakt?? Hoe is het verder met je??

@Deedee, Hoe is het met je?? en wanneer was je afspraak nu ook alweer.

@Bontrie, Hoe is het met de zwangerschap?? Alles goed?? Hoever ben je nu??

Liefs xxx

*DeeDee als ik het goed heb onthouden zou je morgen voor een gesprek gaan ik wil je heel veel succes wensen en hoor graag van je hoe het is gegaan.

Met mij is alles goed van kwaaltjes haast geen last meer af en toe zuur, maar is gelukkig te doen wat ik wel heb is gespannen borsten helemaal leuk als je een kat hebt die graag even met zijn pootjes op je borsten drukt

Voor mij nog ong. een weekje voordat ik mijn eerste echo ga krijgen ben heel benieuwd.

Hallo allemaal

Fijn dat jullie aan me denken.
Ik ben gisteren naar de gyn geweest.
We beginnen volgende cyclus met IUI.
De eerste 3 keer zonder hormonen en als het dan nog niet is gelukt 3 keer met hormonen.

Hunternl succes volgende week met je afspraak.
Ik hoop dat jullie net zo snel kunnen beginnen als wij.

Terug
Bovenaan