Wie nog meer NOD 13 Februari????

Hoi Empe
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld!
Ik weet soms even niet meer wat ik moet denken..
Had gister ongi achtige krampen en rugpijn.. zijn nu weg..
Verder ben ik nogsteeds moe, met vlagen misselijk en duizelig..
Heb een opgeblazen en drukkend gevoel op mijn buik, en last van mijn maag..
Dingen die ik normaal niet heb!
Heb ook de hele tijd honger ik at nooit direct als ik opstond, nu wel en blijf dat hongergevoel houden..
Raar he?!
Ik zou het best vreemd vinden als ik ongesteld wordt, want zolang ik die ongi krampen niet heb raak ik er steeds meer van overtuigd dat het deze maand raak is...
Hou is het met de rest van de meiden?????

He meiden!
Nou ik zit tussen 06 en 13 feb in....schrijf m hier ook nog maar...ze zijn gisteravond gekomen.....was dus mn ongi...wel 3 dagen te vroeg (raar hoor) Overal pijn....dus ik ga lekker onderuit op de bank!!!! En natuurlijk op naar de volg ronde (8). Voel me beetje rot maar ongi en niet zwanger, lekker dubbel!
Meiden heel veel succes en laten jullie het even weten????
Dikke kus maantje

hey rian!!

hier gaat het wel goed hoor gister lekker uiteten geweest heb heerlijk gegeten en genoeg afleiding gehad maar ik moet zeggen de dagen gaan wel langzaam he zal blij zijn als het woensdag is. ga je nog wat leuks doen dit weekend?
ik wel morgen vieren we onze verjaardag nog mijn vriend was 2 feb jarig en ik ben de 14e jarig dus we vieren het lekker tegelijk is lekker makelijk en ik heb maar 1 keer een huis vol dat schilt weer. en hoe is het met jou? heb je al een test gedaan ben best wel benieuwd.

groetjes

hey maantje

wat rot dat de rd zijn gekomen en je had er zo op hoopt maar ja wat je zegt op naar de volgende ronde en nieuwe kansen het komt wel goed meid positief blijven dat doe ik ook ook ik gaat ervan uit dat ik gewoon ongi gaat worden dan komt het niet zo hard aan ik heb in het begin al gezegt toen ik gestopt was met de pil dat het heel lang gaat duren voor de ik zwanger zou zijn ben nu anderhalf jaar van de prikpil af het eerste jaar ging ik er toch niet van uit en sinds aug vorig jaar ben ik pas begonnen met de rondes en zit nou al in ronde 7 dus je ziet maar bij mij wil het ook niet echt lukken maar ik geef het niet op ik ga gewoon door ook al heb ik het soms moeilijk.
dus suc6 met de volgende ronde jouw tijd komt ook nog wel.

groetjes bianca

Hey Bianca!
Alles ok bij mij..
Meer kwaaltjes, en ze worden ook wat duidelijker allemaal en zijn niet zo vaag meer..
Vanmorgen met de test in mijn handen gestaan, maar kon mezelf toch nog tegenhouden..
Ik ben bang dat hij negatief is..
Ga vanavond met een groep vriendinnen wat drinken..
Eigenlijk moet ik het wel voor die tijd weten aangezien ik nogal een zuipschuit ben
hihi nee hoor valt best mee, maar wil het bij 1 wijntje ofzo houden als blijkt dat ik wel zwanger ben..
Ik ben er aan de ene kant van overtuigd dat ik zwanger ben, maar na alle eerdere teleurstellingen durf ik ook niet heel erg te hopen..
Maar 1 ding weet ik zeker zoals nu heb ik me niet eerder gevoeld..
In mijn pauze ga ik naar huis misschien test ik dan..
haahahaha
wordt je al gek van me??
Liefs,
Rian

hartstikke gek word ik van je hahaha nee hoor ik word eerder gek van mezelf ik wee het ook niet meer hoe of wat ik moet voelen met mijn eerste zwangeschap helemaal niet gepland wist ik ook niet dat ik zwanger was had ook nergens last van ik was toen al 2/5 maand toen ik er achter kwam en toen ik het eenmaal wist kreeg ik pas wat kleine kwaaltjes voor de rest niet heb ook een hele makkelijke zwangerschap gehad zou het zoweer over doen maar ja ieder zwangerschap is anders he zeggen ze dus het blijf toch ff spannend

Haha en bedankt he?!
Hihi ach ik weet hete even niet meer..
Ben bang dat ik test en dat hij negatief is, of omdat ik te vroeg test, of omdat ik gewoon niet zwanger ben..
Tjonge wat een gedoe!
Nog 4 dagen!
Wanneer ga jij weer testen??
In principe zou je heel goed kunnen zien of hij wel of niet fals positief was toen je hem deed van de week..
Als je hem nu namelijk weer zou doen zou hij duidelijker moeten zijn omdat het HCG in je urine toegenomen moet zijn sinds de laatste keer..
ih wat ben ik toch slim
Succes Bianc

Terug
Bovenaan