Hai meiden,
ik heb wel even moeten lezen om al jullie reacties te zien! Wat een actief onderwerp!
Fijn om te lezen dat jullie je net zo voelen als ik. Zelfde onzekerheid, zelfde gekmakende twijfels.
Vanmorgen onder de douch voelde ik dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn....meteen alarm.
Maar die krampjes in mijn onderbuik blijven.
Ik kan aan niets anders denken.
Waar ik wel eens een beetje jaloers op wordt is jullie regelmatige cyclussen. Ik ben zo ontzettend onregelmatig, bij mijn eerste zwangerschap, (was helaas een mk) was ik al bijna vier weken overtijd(!!) toen ik toch zwanger bleek te zijn, ik was bleek achteraf na 6 weken pas bevrucht!
Na mijn mk was ik 2x na 6 weken ongi en dacht eindelijk een ritme te hebben toen ik ineens weer na 4 weken ongi werd.
Ik heb het gevoel nu toch op dag 12,13 of 14 van mijn cyclus te zijn bevrucht. En dan zou op 13 feb in principe mijn nod zijn als ik maar weer een cyclus van 4 weken heb.
Maar ja het kan rustig nog twee weken langer duren voor ik ongi wordt.
Snappen jullie het nog?
Dus als de test dinsdag neg. is hoeft dat nog niks te zeggen. Dan kan het dus nog rustig 2 weken op zich laten wachten voor hij pos. wordt en dat is zoooo lang!!
Tenzij ik dan vrij vlot ongi wordt maar ja.
Ik weet gewoon niet goed waar ik aan toe ben.
En als ik niet zo sterk het gevoel had dat ik zwanger ben, kon ik het wat meer naast me neerleggen....
liefs