Wie nog meer NOD 13 Februari????

Ja, ik word er heel onrustig van. Ik werd steeds zekerder dat we zwanger zijn, maar na gisteren  (test van clearblue) weet ik het niet meer...  
Zolang de duivels zich niet laten zien en de testen negatief zal die onrust wel blijven, dus ik hoop snel op zekerheid en dan hopelijk positief!    

Jeetje, snoepje (weet je naam niet meer zo goed, sorry) dat is voor jou inderdaad heel onrustig...dan mag ik eigenlijk niet klagen...

Liefs Lientje

In het boek "Veilig zwanger worden" van Beatrijs Smulders en Mariel Croon staat dat een bevrucht eitje soms wel een week in de baarmoeder ronddobberd, voordat het zich innesteld. Dit is pas onlangs bekend geworden na onderzoek via een echo.
Normaal gesproken nesteld het bevruchte eitje zich na twee of drie dagen in.
Ze noemen dit de dia-pauze en je bevalt dan ook een week later.
Dus Lientje en alle anderen,  houd moed!
Hier ook nog steeds geen duiveltjes, vandaag mijn NOD.
Tessa

Hoi hoi
wat een reacties weer!!!
Ik voelde me voor ik pauze ging houden zwaar beroerd!
Misselijk en trillerig (alsof ik honger had) maar toch echt al gegeten..
Heb thuis een test gedaan (clearview) Zag een 2e lijntje, maar had niet echt een kleur ofzo..
Vraag me dus af of deze testen een voorgedrukte lijn hebben..
Is er iemand die dit weet??
Ik kan natuurlijk ook gewoon vaststellen dat ik te vroeg geterst heb.. Of ben dus echt niet zwanger..
Maar toen ik net op mijn fiets zat bedacht ik me dat het bijna niet anders zou kunnen dan dat ik zwanger ben..
Had de test dus net zo goed niet kunnen doen want ben nu nog niets wijzer...
GRRRRRRRRRRRRR

Hai meisjes

Ik heb mijn NOD 10 feb (morgen dus al.....)
Wij zijn bezig met de 2de ronde (op nieuw gaan tellen na mk) voor de tweede.
Bram is nu bijna 17 mnd :)

Grz Gonnie

Hoi Gonny,
Spannend he?!
Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan!
Voel je al wat????
Ikke wel, maar dat had je al wel kunnen lezen denk ik.
Maarja toch geen posi test gehad, maar ben natuurlijk ook veeeeeel te vroeg!

hey rian

ff over die claerview test die hebben geen voor gedrukte streepje dus ik denk dat je toch zwanger bent dus ik zal voor je gaan duimen en hopen dat het bij ook een keertje mee zit.

groetjes bianca

Echt helemaal geen voorgedrukt lijntje dus???
Maar hoe zit dat dan als het streepje bijna kleurloos is??
Dan zou het toch wel een voorgedrukt lijntje zijn??
Haha ik zal vragen of mijn vriend hem even wil proberen om te kijken of dat lijntje dan zichtbaar is.
Lachen!

Of ik al wat voel. Ik probeer niks meer te voelen. dwz er niet heel erg op te letten. Vorige keer direct na mk (6wk niks) voelde ik me vreselijk zwanger. Borsten, misselijk, vieze geurtjes, alles leek te kloppen. Alleen mijn test bleef negatief vreselijk frusti
Uit eindelijk toch RD, misschien gelukkig maar.
Nu zie ik wel wat er gebeurd. Probeer zo relexed mogelijk te leven
We wachten gewoon af maar het is wel spannend.

lfs Gonnie

Terug
Bovenaan