Wie nog meer NOD 13 Februari????

Wordt vast mooi!
Bij ons was het echt super opgeknapt na het laminaat leggen!

Oja trouwens nog steeds geen RD's hier!
Pfff maarja mag nog niet juigen!!

Rian!!!
Weet je al wat? Ik en alle anderen zitten in spanning af te wachten!!!!!!
xie maantje

Hallo,

ik ben nieuw op het forum. Ik moet rond de 15e februari ongesteld worden. Het is voor mij de eerste maand dat we het hebben geprobeerd. Ik ben de laatste twee dagen verschikkelijk moe, opgeblazen buik, erg misselijk  's ochtends,  maar geen gevoelige borsten.
Heerlijk dat er zo'n forum bestaat waarbij mensen hun ervaring en spanningen delen.

Kitty

hey rian!!!!

en weet je het al of nog niet ben zo benieuwd of het bij jou ook raak is ik hoor het wel spannend!!!

groejes bianca

Hey Maan en Bianc,
Ik weet nog niets..
Ben in ieder geval nog niet ongesteld .
Voel hem ook nog niet echt aankomen eerlijk gezegd. Kwaaltjes zijn er ook nogsteeds, maar durf echt nog niet te testen
Ben zo bang dat hij negatief is..
Mijn vriend denkt wel dat ik zwanger ben.. Ik voel zoveel verschillende dingen dat ik niet durf te hopen..
Maar twijfel in ieder geval behoorlijk!!
Sorry dames ik zal jullie (en mezelf) nog even in spanning moeten houden...
Hoe is het bij jullie??

Leuk weer een nieuwe erbij hier op het forum!
Jij hebt dus morgen je NOD..
Hoe voel je je???
Liefs Rian

Nou hopen dat het lekker voor zo'n 9 maanden wegblijft dan!!!!!!
Ga je morgen testen? Of haal je dat niet..??
Laat het weten he?

Oh enne, ben weer ongi hoor, ik had even een pauze(mn lichaam had even pauze geloof ik).
Spannend!!!!!!
xie maantje

ik kan je vertellen dat ik ook niet drufde te teste een maandag omdat ik ook bang van voor een neg test mijn vriendin zei toen tegen mij van doe het nou maar en toen heb ik toch alle moed bij elkaar gezocht en toch een test gedaan dus ik weet hoe je je voelt ik was ook bang maar heb het toch gedaan en je ziet het hij was toch vet positief.
ik maakte vanmorgen mijn dochter wakker en het eerste wat ze zei was gefeliciteerd mama met je verjaardag ben zo gelukkig ik had het niet kunnen dromen dat ik toch weer een kleine wonder in mijn buik zit en ook nog een verjaardags kado is.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan