Wie nog meer NOD 13 Februari????

Hoi meiden!
Ik ben gister lekker vroeg mijn bedje in gedoken!
Voel me nu wat beter, maar blijf moe!
MIjn borsten doen nogsteeds pijn de misselijkheid is nogsteeds vaag aanwezig, af en toe ongi achtige krampjes en rugpijn..
Maar.... Nog niet ongesteld!
Al ga ik er niet echt vanuit dat ik zwanger ben.. De hoop neemt elk uur toe!
Ik wil zeker niet voor morgen testen..
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen dat ik zwanger ben aangezien de test van zondag niet echt posi was..
Ben in ieder geval erg benieuwd!
Hoe gaat het met de rest???

dan je allemaal!!

en rian hoe is het nou met je ben best wel benieuwd of de RD zijn gekomen ik kan het zelf nog niet echt geloven dat het raak is gister ben ik nog een leuk kadootje voor mjn vriend wezen halen met 2 rompertjes er in en zo die test erboven op gelegt jje had zijn gezicht moeten zien hij straalde helemaal maar hij had al een vermoeden dat ik zwanger zou zijn vanwegen mijn vreetbuien enzo maar hij is blij.
maar die test van jou toen je die deed zag je gelijk een vaag streepje of pas later bij mij was ie gelijk te zien binnen een minuut nou ik hoor het wel gaat het al wat ebter met je??

groetjes bianca

Hee
Leuk man hoe je het je vriend verteld hebt!
Bij mij gaat het nog net zo eigenlijk.
Voel me wel iets beter.
Lag er gister super vroeg in, maar ben nogsteeds moe!
Ja dat lijntje zag ik meteen, maar was wel erg onduidelijk hoor.. Bijna onzichtbaar...
We zullen zien!
Nog geen rd's hier!

ik heb het hem niet verteld maar ik gaf dus gelijk het kadootje in zijn handen dus hij pakte het uit en keek wat er in zat toen zei die van huh wat moet ik hier mee toen zei ik van nou dan moet je verder kijken en toen zag ie de test en begon te lachen en toen zei die van hehe is het eindelijk gelukt en ik jaaaaaaaaa maar het moest wel tot em door dringen hoor dat heb ik ook nog steeds dus ik ga zo maar eens de ha bellen en dan daar nog een test doen voor de bevestiging denk ik.
maar ik ga   nu eerst is wat eten wat ik heb echt honger.

groetjes

Nou, ik heb getest en het was super NEGATIEF.
Ik had zelfs niet een heel vaag streepje, waar ik op hoopte, want Rian, dan ben je echt wel zwanger, alleen is het nog vroeg gemeten.

Dat had ik helaas niet, en ik vraag me echt af waar mijn warrigheid, krampjes, moeheid en vreetbuien vandaan komen.
Als ik niet zwanger ben, is mijn lichaam wel raar bezig en hoop ik niet dat dat elke maand is.

Ik ben wel een beetje verdrietig nu.

En B1980, van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

@ Bianca, Echt leuk hoor om je mannetje zo te verassen. Wij willen de test samen doen.. Tenminste hij wil dat voornamelijk. Ik vond het ook wel een leuk idee! Heb hem maar niet verteld van die andere 2 testen  Maar probeer het nu maar zo lang mogelijk uit te stellen. Nog geen ongi gevoel ofzo hier.. Spannend!

@ Kersensnoepje, Wat balen zeg! Ik hoop dat je ook gewoon te vroeg getest hebt!
Ik geloof er bij mezelf nog niet echt in eerlijk gezegd.. Alle tekenen wijzen erop, maar ik geloof het pas als ik een vette posotieve test in mijn handen heb. Wil het zoals ik hierboven al zei zo lang mogelijk uitstellen.. Omdat ik echt een duidelijke test wil en niet zo'n vage. En omdat ik natuurlijk nog ongi kan worden.. Zou ook weer een test schelen..
Ik ga nogsteeds voor je duimen hoor!!
Succes meid!

Hoi meiden
zal me trouwens even voorstellen: ik ben sanneke, 21jaar en werk als leidster op een KDV. Wij zijn er niet echt mee bezig om zwanger te worden, maar als het wel raak is, is het MEER als welkom!

En meiden, even duimen voor Rian!!!

Terug
Bovenaan