Wie nog meer NOD 13 Februari????

He Bianca!
Ben je jarig vandaag??? Gefeliciteerd dan!!!!!! En wat een dubbel cadeau, je dag kan zeker niet meer stuk nu...!!!!!
Hele fijn dag toegewenst met je gezinnetje en ukkie natuurlijk!!!!!!
xie maantje

hey maantje!!

ja ik ben vandaag jarig en dank je dat gaat zeker lukken!

wat jammer dat de RD weer zijn gekomen op naar de volgende ronde dan maar volgende maand misschien meer geluk!!

groetjes bianca

Hey Maantje,
Was super balen zeg!!!
Ik hoop voor je dat het volgende maand beter gaat!
Wij gaan in ieder geval met zijn allen voor je duimen!!!

Bianca,
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Ik was het alweer vergeten  Sorry sorry sorry!!!!
Ik hoop dat je een leuke verjaardag zal hebben!
Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om te wachten met testen.. Tja ben aan het twijfelen, maar hoe dan ook elke dag dat ik kan wachten is weer mooi meegenomen.. Als ik van mijn langste cyclus uit zou gaan kan ik zaterdag testen.. Maar of ik dat vol ga houden.. Hihi
Ik heb voor mijn gevoel een vlindertje in mijn onderbuik.. dat vind ik vreemd!
En voel krampjes die ik niet kan plaatsen en nooit eerder heb gehad..
Maar ik hou jullie hoe dan ook op de hoogte!!!

Dank jullie wel meiden!!!!! Ik ga gewoon weer door!!!!!
En Bianca heeel veel succes met het wondertje in je buik!
En Rian, we gaan ook voor jou duimen!!!!!!!!!!!!!!!!
Hele fijne dag vandaag!
xie maantje

rian ik had ook dat gevoel van vlinders in mijn buik en dat hab ik een maandag veel sterker dus vandaar dat ik eigenlijk toch ging testen want ik vond het vreemd dat gevoel maar ja ik ben dan al eedre zwanger geweest misschien wel een voordeel voor mijn omdat ik weet het het voelt maar ik vind het wel knap van je dat je toch nog ff wacht ben wel super benieuwd hoor maar als ik je zo hoor lijk het me dat je toch zwanger bent dus wie weet.
voor de rest gaat het met mijn hartstikke goed voel nou wel wat meer aan mijn buik dat het onderspanning staat gelukkig hoe ik nog niet naar de wc te rennen voor je weet wel verders heb ik wel last van opvliegers is best wel vervelend maar goed het hoort erbij ene het maak niet uit hoor dat je het ff vergeten was kan ik me best wel voorstellen je zit zelf nog in spanning maar toch nog dank je wel.

groetjes bianca

@ Maantje,
Dank je je bent een schat!
XXX

@ Bianca,
Ja ik ben eerlijk gezegd ook best trots op mezelf dat ik het nog vol kan houden!
Hopen maar dat ik niet ongesteld wordt.
Heb trouwens het idee dat ik vaker naar de wc moet.. maarja misschien praat ik het mezelf ook maar aan!
Eerlijk gezegd denken de meesten hier (en op Babybrabbel) dat ik zwanger ben.. Maarja ik geloof het zelf pas bij een positieve test!
En ik wil het juist uitstellen om ervoor te zorgen dat de test echt duidelijk is en niet zo'n vage dat ik alsnog naar dat streekje moet gaan zoeken snap je?
En dat vlindertje is echt duidelijk aanwezig.. Ook ben ik wat gevoeliger van onder (Als ik het zo mag zeggen) hihi
Pff stress me rot hierzo..
Wat heb je voor je verjaardag gekregen afgezien van je posi test???

ik had al een paar weken geleden een naaimachine gehad van mijn vriend daar ben ik heel blij mee voor de rest doe ik er niet veel aan mijn verjaardag
maar ik ben zeker blij met deze valentijns kado en nou hopen dat het voor jou ook goed uitpak met een positieve test in je handen

Naaimachine!
Leuk dat wil ik ook ooit nog eens een keer leren!
Altijd handig!!
Als ik ergens een knoop aan moet zetten is hij over het algemeen een week later weer los, dus zo'n cursus zou voor mij niet verkeerd zijn
Ik hoop ook zoooo dat ik een posi test krijg!
Duim voor mezelf

Terug
Bovenaan