Wie nog meer NOD 13 Februari????

Sorry Kyrabella, ik vergeet jou!
Ik heb trouwens ook nog even 'beneden' gekeken, maar ik geloof niet dat ik verschil zie, maar weet ook niet precies hoe het er normaal uit ziet...
Ik zal mijn man eens vragen , hihihihihi.

En die smaak, geen idee, ik heb het ook af en toe soms wordt ik er misselijk van.
Weet helaas niet wat je er mee moet.

Maar jij ook succes vandaag.

HIhi, ik ook niet de enige die daar naar kijkt is mijn mannetje, hihi.
Soms word ik ook misselijk van die smaak, moet ook heel veel slikken en heb een droge mond.
Ookal drink ik, het komt weer terug, zodra k mijn thee, water of wat dan ook op heb.
Erg vervelend:(

quote: kyrabella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 11:20:52'));

Die tip heb ik nog nooit gehoord, nou ook maar ff gecheckt , maar ik  dacht  idd van de week al het idee dat ze wat donker zijn bij mij die dingen daar beneden, en nu ook idd, maar ja wie weet beeld ik het me wel in.
Het is nog een week voor mijn nod, of ik ben nu al 8 wk, omdat ik natuurlijk nog steeds maar 1,5 dag ( ongi ) was.
Ook ik word gek van mezelf hoor, ben zo onzeker als wat.
Maar wanneer krijg je dit soort klachten? en hebben jullie een tip voor die vieze smaak in mijn mond, echt vreselijk!

Hoi Kyrabelle ik heb dit al een week en er komt steeds wat bij eigenlijk..
Begon met een opgeblazen gevoel en nu heb ik zo'n beetje elk kwaaltje wat je je maar kan bedenken.. Gelukkig geef ik niet over daar heb ik zo'n hekel aan.. En is ook vrij lastig trouwens op mijn werk!
Die vieze smaak herken ik eigenlijk niet.. Vreemd hoor!
Hoop dat je er snel vanaf bent! Tenzij het een kwaaltje is trouwens dan mag het natuurlijk alleen maar erger worden he?! HIHI Succes!

quote: Kersensnoepje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 11:21:08'));

Hey Rian en Kitty, spannend allemaal he?
En Maantje balen dat je ongi bent geworden. Sterkte en heel veel geluk voor de volgende ronde.

Ik heb gisteren een bloedtest gehad en kan vandaag of morgen de uitslag krijgen. Ik bel straks om 13 uur de huisarts en dan weet ik meer. Dus misschien weet ik het dan al. of moet ik nog een dagje wachten.

Ik zit te wippen op mijn stoel! Als er nu geen spatje HCG in mijn bloed zit kan ik het laten rusten. Ik zal nog even uitleggen waarom ik wel zo'n test krijg,(en sommige anderen niet), maar ik ben Hyper Sensitief, heb al bijna 10 jaar therapie met vallen en opstaan, toen ook nog een mk.

Ik vraag zeker niet elke maand een bloedtest, maar nu 5 mnd na mijn mk voel ik me zo anders, ik kan het eenvoudigweg niet naast me neerleggen.

Dus hopelijk kan dit me zekerheid geven..

Succes iedereen!!

liefs

Hei meis,
Ja het is zeker spannend..
Ik begrijp je gevoel ik kan het ook echt niet van me afzetten..
Heb er vanacht goed over gedroomd trouwens!
Eerst droomde ik dat ik ongesteld was.. Toen werd ik wakker en besefte dat ik helemaal niet ongi was. Toen weer in slaap gevallen en in die droom teste ik vet posi!
Haha gek he?!
Lieve meid ik ga heel voor je duimen dat het toch helemaal goed zit!
Hou je ons op de hoogte??!!!
Sterkte met wachten nog even!

Ik ben voor het eerst hier, we zijn nu met de 5de ronde bezig. Ik moet het morgen worden. Heb 1 week terug een test gedaan, maar die was negatief.
Bij elk kwaaltje wat ik heb denk ik dat het zo is. Hoe lang zijn jullie eigelijk al bezig?

Succes allemaal! Hoop dat het vandaag raak is!

Ik ben wel nieuwschierig naar degene die het vandaag moesten worden.

quote: Kitty2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2007 17:32:11'));

Hallo,

ik ben nieuw op het forum. Ik moet rond de 15e februari ongesteld worden. Het is voor mij de eerste maand dat we het hebben geprobeerd. Ik ben de laatste twee dagen verschikkelijk moe, opgeblazen buik, erg misselijk  's ochtends,  maar geen gevoelige borsten.
Heerlijk dat er zo'n forum bestaat waarbij mensen hun ervaring en spanningen delen.

Kitty

Hoi Kitty,
Hoe gaat het nu met je??
Nog meer kwaaltjes erbij gekregen????
Ik wel, maar dat had je al wel kunnen lezen denk ik
Hou je ons op de hoogte???
We duimen voor je!
Liefs,
Rian

quote: 86liesje86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 13:01:10'));

Ik ben voor het eerst hier, we zijn nu met de 5de ronde bezig. Ik moet het morgen worden. Heb 1 week terug een test gedaan, maar die was negatief.
Bij elk kwaaltje wat ik heb denk ik dat het zo is. Hoe lang zijn jullie eigelijk al bezig?

Succes allemaal! Hoop dat het vandaag raak is!

Ik ben wel nieuwschierig naar degene die het vandaag moesten worden.

Hoi Liesje,
Leuk weer iemand erbij op het forum!!!
Ik had gister mijn NOD en nog geen druppel bloed te bekennen gelukkig!
Ik had vrijdag en zondag getest, maar die waren echt zooo vaag..
Dat ik niet durf te zeggen dat ze positief waren..
Mijn gedachten schommelen de hele dag heen en weer.. Wel, niet, wel, niet..
Dan heb ik krampjes dan ben ik weer misselijk dus ik weet het echt nog niet!
Al zegt mijn lichaam af en toe heel duidelijk dat het wel zo is. Zo vervaagt die hoop weer als ik een krampje voel..
Ach ik moet denk ik nog even geduld hebben.. Alhoewel ik mag al testen, maar durf het even nog niet aan!
Wij zitten nu in ronde 8.. Oja en ben 23 jaar (ter informatie)
Ik hoop dat je lekker niet ongesteld wordt meid!

Vers van de pers: ik heb zojuist de huisarts gebeld, en de uitslag van mijn bloedtest was er; ik ben niet zwanger.

Ik geloof dat ik het even niet trek.

Terug
Bovenaan