Wie nog meer NOD 13 Februari????

Heee
Ja ik heb het inderdaad echt even zwaar..
Mijn rug doet pijn en heb ook ongi achtige krampen ben zo bang dat ik toch ongesteld wordt... Ik had er toch een vrij positief gevoel over...
Enig idee of hebben die krampjes er niets mee te maken???

He Rian!
Oh wat rot voor je die pijn! En krampjes kan ook weer van alles zijn.....toch maar even wachten nog dan...
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
xxx

hey rian!!

hou je het nog een beetje vol meid of sta je al op springen?
die ongi krampen die je nu hebt kan ook banden pijn zijn he ik heb ze nou ook je voelt ze heel af en toe maar voor de rest gaat het goed ben vanmiddag ff naar het centrum geweest ff wezen kijken naar bab kleertje enzo kreeg er gewoon kriebels van echt een heerlijk gevoel. hey meid ga gewoon testen dan heb je je antwoord dan weet je waar je aan toe ben want dit is ook niet leuk je word gek van je zelf doe het gewoon ik hoor het wel

groetjes bianca

He Bianca,
Ja ik weet dat het ook bandenpijn kan zijn of mijn baarmoeder die groter wordt, maar toch zit het me niet lekker..
Ik ga zo even een kruidvat test halen.. Die doe ik dan denk ik morgenvroeg..
Wil hoe dan ook in de ochtend testen..
En dan maar hopen dat ik vannacht nog kan slapen!
Bedankt weer voor je berichtje!
Liefs

Dank je voor jullie lieve reacties, dat had ik echt even nodig.
Ik ben echt een aantal uren overstuur geweest.
Ik ben toen toch gaan werken, moest wel en kon mijn gedachten verzetten, maar het blijft even slikken, hoor.

Heb andere meiden dat ook, die zeker niet zwanger zijn deze ronde?

En nog even iets anders; ik vind het een beetje belachelijk dat iemand hier reclame loopt te maken voor babykleertjes!!
En echt vier onderwerpen eraan besteden! Dat kan toch niet?? Ik heb er al op gereageerd.
Kan zij niet verwijderd worden?? Nogal pijnlijk zo.

groetjes

He Kersensnoepje,
Hoe voel je je nu??
Hoed dat je de dag nog een beetje bent doorgekomen gister! Heb echt nog aan je gedacht.. Ben er zelf ook zo bang voor....
Voel me beter dan gister. Minder steekjes minder rugpijn, mijn borsten staan wel op springen en ben nog wel af en toe wat misselijk, maar dat is beter dan hoe ik me gister voelde..
Wil morgen gaan testen..
Oja ik vind het ook echt achterlijk die reclame voor die baby kleding!
Neem aan dat ze snel verwijderd zal worden nu...

Hoe is het met de andere (nog niet ongi) dames???

hey rian!!

en???? heb je al getest ben zo benieuwd of het bij jou ook raak is.
met mij gaat het lekker heb morgen ochtend een afspraak bij de huisarts om het te bevestigen maar het zit wel goed voel  me kip lekker dus.
nou ik hoor het wel he!

groetjes

He Bianc,
Nee heb nog niet getest goed he?!
Ik wil het er morgen nog maar een keer op wagen..
Zoals je hierboven kan lezen nogsteeds kwaaltjes!
Hoe voel jij je nu???
Ik hoop dat ook jij goed nieuws krijgt van je HA hoe meer bevestiging hoe beter he?!
Hoe wat je verjaardag????

Terug
Bovenaan