Wie nog meer NOD 13 Februari????

met mij gaat het goed hoor!

idd hoe meer hoe beter heb zelf wel 2 pos in mijn handen gehad maar voor de zekerheid nog 1. maar ik vind het wel knap hoor van je dat je nog ff wacht.

wat een gedoe he over die reclame maken ik heb net ook wat van gezegt dat ze beter op zwanger zijn forum reclame kan gaan maken omdat hier de meiden niet echt op zit te wachten voor baby kleding.

groetjes

sorry vergeten ik heb een lekker rustige verjaardag gahad ik had het afgelopen zaterdag al gevierd

Ikke vind het ook knap van mezelf!
Laat jij ook weten hoe het was bij de HA??
Oja kom je nog op babybrabbel..
Denk dat ik beter de uitslag van mijn test niet hier op kan zetten.....
Weet dat er hier mensen mee lezen...

ik kom er nog heel af en toe.

je kan het natuurlijk wel doen dan kan ik ff mee kijken en van die andere moet je niet veel van aan trekken misschien kan ik het wel zien dat je zwanger bent maar als je het niet wel vind ik het ook goed hoor.

ik heb alleen last van darmkrampjes ik geloof dat mijn darmen om hoog worden gedauwd en daar word je een beetje winderig van is niet echt smakelijk maar het hoor erbij hahahaha!!

Ik kan mijn test er trouwens dan niet opzetten hoor..
Ja weet je wat het probleem is met die andere dat ik haar persoonlijk ken en ik niet wil dat ze (mocht ik zwanger zijn) alles al gaat doorvertellen.... snap je??
Maar voor degene hier die op babybrabbel zitten daar kan je ook goed kletsen!!!

hoi,
Ik wil jullie uiteraard geen hoop ontnemen en wens dat jullie allemaal zo snel mogelijk zwanger worden, maar ik wilde wel even mijn ervaring delen over "het streepje" van de test. Ik heb een paar maanden geleden ook een test gedaan. Was nod en nog niet ongesteld, dus dacht, gooi er een test tegenaan. Was altijd heel erg regelmati, dag 28 was mijn ongi dag en bij de vorige 2 zwangerschappen testte ik ook positief op dag 28. Nou, ik er een test tegenaan gegooid, er kwam heel mooi een liggend streepje (clearblue) en een "kleurloos" staand streepje. Tja heel erg zenuwachtig en was ik nu wel of niet zwanger ja dubdubdub.... ff afwachten maar en anders over een paar dagen weer testen.....
Het duurde nog 3 dagen en ik ging er dus eigenlijk vanuit dat ik dan misschien toch weer mocht hopen, had de nieuwe test gehaald en wilde hem gaan doen, ga naar de wc en zag dat ik ongi was geworden...   Dus inderdaad een streepje hoe licht ook is een ees streepje, maar hij MOET WEL kleur hebben!!
Ik heb het nog nagevraagd of het toevallig een vroege miskraam kon zijn, maar bij clearblue zeiden ze dat er toch echt kleur in het streepje moest zitten wil het positief zijn!!!
Veel succes dames!!

ik snap het en ik begrijp het ook.

ik vind deze forum iets makkelijker die van babybrabbel snap ik nog niet helemaal maar dat komt nog wel denk ik

hoi ienimieni

ik heb zelf al 2 testen gedaan en bij mij waren ze allebei pos zag een blauw streepje dus echt pos.

maar jou tijd komt ook nog wel gewoon positief blijven heb ik ook gedaan en je ziet het ben er mee beloond .

suc6 verder en veel klus plezier hihi!!!

groetjes bianca

Terug
Bovenaan