Wie nog meer NOD 13 Februari????

Bedankt voor de tip iniemini!!
Ik heb dit vaker gehoord daarom ga ik ook voor de kruidvat test!
Hier hoor ik veel goede verhalen over..
He Bianca ??
Jij had die ook toch?
Ja Babybrabbel moet je ff doorkrijgen!!!

ja die heb ik ook gehad en die van clearview en allebei gaven ze een blauw streepje aan dus dat kan je niet missen denk ik maar ja misschien is ie bij jou ook wel pos had je niet genoeg hcg ik je urine ik hoop het voor je echt waar

Ik ook!!!!
We zullen zien morgen......
Ben best wel zenuwachtig....
Stom he?!

nee dat is niet stom was ik ook ik kan het ook nog niet echt geloven hoor dat het raak is maar dat komt wel als ik het hartje hoort kloppen dat had ik met mijn eerste zwangerschap ook dat is ook het mooiste wat er is als je het hartje hoort kloppen misschien hoor jij die ook binnenkort is echt gaaf

Ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar voel me al zo lang zo raar.. al ruim 1,5 week en het lijkt allemaal alleen maar duidelijker te worden..
Het is net een puzzel kan hem alleen nog niet oplossen..
We zullen zien morgen duimen iedereen!!!!

Hoi bianca (en de rest natuurlijk ook) tja, soms lees ik hier mee en hoop ik (zonder iemand voor het hoofd te stoten) een opmerking te plaatsten om jullie te helpen. Ik ben inmiddels al ruim 14 weken in verwachting, dus gelukkig hoefde ik na die ene test niet lang meer te wachten. Achteraf zeg ik ook ,het was gewoon de spanning dat ik graag zwanger wilde worden omdat het me heel byzonder leek om op exact dezelfde dag uitgerekend te zijn als ik van mijn overleden dochtertje was. Tja spanningen zijn echt funest. Achteraf ben ik heel erg blij dat het niet zo is, want dat zou wel heel erg veel herinneringen oproepen en dan zou ik toch alles helemaal met de vorige zwangerschap vergelijken...
Heel veel succes dames en ik hoop echt voor jullie allemaal dat het moment snel daar is en dat jullie dan na 9 maanden oon gezond/geliefd kindje in jullie armen mogen houden!

ik ga heel hard voor je   en ik laat het je morgen weten hoe het was bij de ha ben zelf ook wel benieuwd wat die gaat zeggen

Je wat heftig allemaal zeg!!
Eerst schok ik een beetj evan je reactie, maar je bent gewoon eerlijk inimienie en dat is eigenlijk veel belangrijke.. In he dagelijks leven ben ik ook zo, maar probeer me hier op het forum wel in te houden, omdat je dingen op zoveel verschillende manieren op kan vatten...
maar je bent nu 14 weken dus!
Super en hoe gaat het met je??
Begin je het al een beetje te zien?
Spannend allemaal zeg?
Hoe is het gekomen dat je dochtertje is overleden???

Oja en Bianca ik ben ook heel benieuwd wat de dag van morgen ons zal brengen!!!

Terug
Bovenaan