Wie nog meer NOD 28 juli, al verschijnselen?

A

Anoniem

Guest
He dames heb vorige week mijn ei gehad en mijn nod is 28/29 juli. Gisteren had ik wat jeuk aan mijn borst en bij het krabben zag ik allemaal kleine adertjes. Later op de avond ( vies verhaal ) had ik bij  1 tepel wat wits zitten een beetje korrelig.  En toen ik ging slapen  een ongi gevoel maar er was niets te zien. Vandaag zijn de adertjes er wil en mijn borsten zijn wel wat gevoelig maar, echt zeer doen ze niet. Dat witte spul heb ik nog niet weer gehad. Ben nu toch wel heel benieuwd wat dit zo kunnen zijn hihihi. Hebben jullie al wat klachten? Mischien kunnen we lekker kletsen op het wachtbankje dan gaat de tijd ook wat sneller.

Liefs Linda

Hey Linda!

Mijn NOD is 25 juli, iets vroeger dan de jouwe maar toch. Ik heb vorige week ook mijn eisprong gehad, het nodige werk gedaan en sindsdien voel ik me toch wel raar. Mijn borsten zijn supergevoelig, vooral m'n tepels. Ik ben moe, moe en nog eens moe en misselijk komt er ook nog eens bij. Niet dat ik moet overgeven maar eten verloopt toch moeizamer en er zijn ook dingen die ik absoluut niet binnenkrijg. Die dingetjes waar jij over spreekt heb ik nog niet gehad maar ze zeggen dat iedereen andere dingen voelt zodus ...
Ik vind het allemaal wel superspannend en dat wachten maakt het er allemaal niet makkelijker op. Vooral ook omdat je je niet 100% voelt, en dan hoop je stiekem toch dat je zwanger bent (dat is immers de enige verklaring, toch?).

Enfin, er zit niet anders op dan te wachtne en hopen dat volgende week er snel is. Tot dat is het duimen geblazen!

Veel succes en hou ons maar op de hoogte!

Alysse

Hi Linda,

oeoeoe spannend he zou het al zo zijn ik hoop het echt voor je.
Ik moet zeggen dat ik denk dat het deze maand nog niet raak zal zijn mij bij  maar dat het pas volgende maand raak is gek maar dat zegt ons gevoel.
Ik heb mijn nod 31-7.
Ik heb sinds gisteren wel pijnlijke tepels en sinds maandag ben ik weer misselijk maar (nu ik dit bericht zit te typen wordt de misselijkheid ook alleen maar erger  =, ik ga nog maar even liggen)  we wachten nog maar even af.
Heb je ondertussen al wat gekocht? hihihi

Gr,
Linda

hoi hoi allemaal ik heb waarschijnlijk ook mijn nod rond de 28ezeker weten doe ik het niet heb nl een onregelmatige cyclus  en heb ook nog niet echt mijn ei kunnen ontdekken!!!!!! ben deze ronde begonnen met tempen maar nog steeds geen verhoging heb nog steeds een temp. van 36.3 gemiddeld ik word er echt depri van omdat ik steeds sterker het gevoel krijg dat ik elke maand wel ongi wordt maar geen eisprong heb!!!!!!!! wel voel ik me vanaf zondag moe en heb sinds gisteren hoofdpijn en lage rugpijn maar ik denk niet dat het raak zal zijn deze maand jammer maar ja dan gaan we gezellig verder naar ronde 10 en jullie nog wat klachtjes erbij gekomen? ik duim voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zullen zijn en nog ff spannend he dikke knuffel miranda

Mijn NOD is de 29e. Heb al sinds de "vermoedelijke bevruchting" tot nu een erg zwaar gevoel in mijn buik. Daarstraks ook echt krampen alsof ik mijn regels moet krijgen maar is nog veel te vroeg...
Ook mijn tepels zijn wat gevoeliger!
Ik hoop dat dit een erg goed teken is. Als zou ik het mss wat vroeg vinden wat we zitten nog maar in de eerste ronde. Kan zijn dat ik me alles inbeeld he. Hoop van niet.

Ik duim voor jou!
Groetjes

He dames,

Wat is het warm he? Heb echt last van de warmte ben af en toe duizelig en heel moe. Ik heb verder nog geen klachten er bij gekregen maar, eigenlijk kan het ook nog niet echt denk ik. Je kunt toch pas klachten krijgen na de innesteling pfffff wat kan dit je toch onzeker maken. Ik heb me trouwens nog steeds weten te beheersen hoor ik heb nog niets gekocht. Maar ik ga volgende week op vakantie en hopelijk met een positieve test en kan ik lekker veel spulletjes kopen.

Liefs Linda

hallo,
ja mijn nod is ook 28 juli, en eehhh bijverschijnselen, tja weet niet. ik ben moe, mijn ene tepel is gevoelig, en ik heb vaker hoodfpijn. maar ik denk dat dat meer bijverschijnselen van de warmte zijn dan van een eventuele zwangerschap. al hoop ik natuurlijk op een zwangerschap. ook ik denk dat je pas echt wat gaat voelen als je de innesteling hebt gehad, want vanaf dat monent  moet je lichaam anders gaan reageren.
ik hoop dat we met elkaar zwanger kunnen zijn. in ieder gevan zal ik voor je duimen.
groeten famke

hoi hoi

mij NOD is ook rond de 28ste!!!!
heb geloof ik nog nergens last van,
maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er ook niet mee bezig ben.
we hebben lekker vakantie en heb dus bslooten om er niet mee bezig te zijn.
ach en we zitten in ronde13 dan ben je al zo vaak teleur gesteld,
dat het wel went dat het nog niet raak is(klinkt wel negatief maar dat is niet zo hoor)

hoop voor iedereen dat het raak is...

xxxtam80

Terug
Bovenaan