Wie nog meer NOD 28 juli, al verschijnselen?

Nou dames ik had vanochtend bijna getest maar, kreeg toch mijn gezonde verstand terug. Heb het dus niet gedaan en probeer echt te wachten tot vrijdag. We gaan vrijdag op vakantie dus of ik test s,ochtends of ik neem de test mee. Toen ik in net gestopt was met de pil waren we een weekendje weg geweest naar het zelfde zomerhuisje en nu gaan we er weer heen, toevallig zal het zijn als ik daar zwanger zou komen. Als ik deze maand zwanger zou zijn zou het echt super zijn dan zou ik evt uitgerekend zijn in de week dat ik mijn mannetje 13 jaar geleden heb leren kennen. Heb trouwens niet echt duidelijke klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen. Ben niet aldoor misselijk of duizelig. En mijn borsten doen geen zeer zijn ietsjes gevoelig maar dan niet op een pijnlijke manier  Die adertjes zijn er nog wel maar ja moet je echt duidelijke klachten hebben sommigen vernemen er niets van. Nou ik ben benieuwd hopelijk zijn we met ze allen zwanger.

Liefs Linda

Hoi meiden..

Ik heb mijn nod ook rond de 28e.. precies weet ik het niet omdat ik een onregelmatige cyclus heb.
Heb cyclussen gehad van 48 dagen en vorige maand was het eindelijk eens 37 dagen dus daar ben ik nu ook vanuit gegaan.
Heb niet echt verschijnselen.. mijn tepels zijn een paar dagen erg gevoelig geweest maar dat is weer weg..
En verder ben ik met vlagen af en toe misselijk maar ik denk dat dit door de warmte komt.. zelfde met hoofdpijn had ik ook een paar dagen maar heb ook die dagen in de zon gelegen dus ja waar het nu aan ligt?!
Wel spannnend allemaal..
Wanneer gaan jullie testen?
Ik heb me voor genomen om zaterdag pas te testen.. om teleurstelling te voorkomen..

Liefs, Ilse.

Zo hoe gaat het met jullie? Ben vanochtend wakker geworden omdat ik zo beroerd was heb niet overgegeven maar ik heb zo zweverig gevoel. Nu gaat het weer wat beter. Ook heb ongi klachten en steekjes in mijn lies. Maar goed hopelijk  is het voor een goede zaak. Vrijdag op vakantie echt zin in gaan jullie nog weg? Nou tot horens als er  bijzonder heden zijn dan  laat ik  jullie dat horen.

Liefs Linda  

Blij te horen dat ik niet de enige ben met steekjes in mijn lies... Misschien is dit toch ene goed teken :d
Ook lag ik gisterenavond op men buik maar dat was erg onangenaam. Zat precies iets heel de tijd te drukken.

Mijn tepels zijn niet echt pijnlijk momenteel, maar zijn wel bijna voortdurend hard...

Ik word echt zenuwachtig hiervan zeg...

Ok heb net dus niet mijn gezonde verstand gebruikt met als gevolg teleurstelling. Heb getest had nog een test liggen in die was negatief  Nu kan ik wel tegen mezelf zeggen te vroeg getest maar toch ik had gehoopt op een heel licht streepje. Hopelijk heeft het niets te zeggen en wordt ik niet ongi en ben ik wel zwanger. Jemig had nooit gedacht dat dit zo.n impact op je leven zou hebben het zwanger worden. Maar ja we wachten wel af.

Liefs Linda

Hi Linda,

Wat jammer nou dat je test nog negatief was maar wie weet word hij nog positief  
En het is inderdaad misschien nog een beetje vroeg om te testen maar het is gewoon moeilijk om zo lang geduld te moeten hebben.
Hoe is het verder met de kwaaltjes, waar heb je allemaal last van.

Ben ook weer heel benieuwd hoe het met mij gaat deze maand.
Ben ook deze maand weer misselijk heb sinds zondag pijnlijke tepels en ben vandaag echt ongeloofelijk moe maar we wachten nog even rustig af

Ik geloof dat je bijna op vakantie gaat waar ga je heen.

Ik wens je suc6 de komen de dagen en ik zal voor je

xxxxx
lin

Hoi Lin

As vrijdag gaan we weg op vakantie we blijven gewoon in Nederland we gaan naar Callantsoog. Opdit moment heb ik niet veel klachten ja mijn borsten zijn wat gevoelig en ik heb wat steekjes in mijn lies en rond mijn baarmoeder, maar ja dat kan ook komen dat die stomme mormels er aan komen. We blijven hopen was gisteren wel wat down door die test maar ja dat is het risico van te vroeg testen he. Heb me nu serieus voor genomen om dat niet meer te doen ( hopelijk is het ook niet nodig en ben ik zwanger ).Ik test pas als ik mijn NOD heb gehad. Ga jij nog op vakantie dan?

Groetjes en ik duim voor je

Liefs Linda

Ik heb gisteren heel de dag ongi klachten gehad. Had vanmorgen echt de duiveltjes verwacht maar niets te zien.
Buikpijn is ook weg nu maar heb een super drukkend gevoel beneden in mijn buik.

Was vannacht ook erg misselijk...

We zullen zien...

Terug
Bovenaan