Wie nog meer NOD 28 juli, al verschijnselen?

Hoi Linda,

Als je te vroeg test en hij is dan nog negatief brengt dat een hoop teleurstelling met ze mee. Maar je nod zou moeten komen als je op vakantie gaat toch? Ik hoop het echt voor. Neem je testen mee op je vakantie?

Nee helaas maar wij zijn eind mei al 3 weken op vakantie geweest naar Frankrijk misschien dat we in sepetmber nog lekker even weg gaan maar dat weet ik nog niet.

Ik zal heel hard voor je duimen en alvast een hele fijne vakantie en laat  snel horen hoe het is gegaan.

Gr,
Lin

Hallo Meiden,

Mijn naam is Irma en ben 29 jaar (bijna 30).

Mijn NOD is ook ongeveer vrijdag 28-7... weet het ook niet precies want mijn cyclus is ook niet echt regelmatig nog... Maar dames troost je ik heb gelezen dat hoe onregelmatiger je cyclus hoe meer vruchtbare dagen je hebt in de maand....

Of het waar is is maar afwachten natuurljk...

Ik wil jullie ook even mijn verhaal vertellen.

Vorrige week donderdag heb ik een kleine bloeding gehad ( het zou qua tijd goed uitkomen voor een innestelingsbloeding) Ik hoop dan ook dat dit het geweest is... Het was ook echt na het plassen en afvegen en daarna geen bloedverlies meer gehad.

Mijn beste vriendin had hetzelfde en die is zwanger nu..

Verder wel sinds zaterdag heel erg moe echt heel erg moe, heb zelfs bloed laten prikken daarvoor gister en krijg daar volgende week uitslag van. Gevoelige borsten rond de tepel. Verder voel ik me opgezet en zwaar. en wat lichte hoofdpijn een paar dagen... Maar goed omdat het de eerste keer is vindt ik het wel moeilijk. Misschien voel je dit alles wel omdat die hormonen van die pill je lichaam uit gaan..

Maar goed we wachten het af. Ik denk dat ik zaterdag even ga testen, als ik dan nog niet ongi ben tenminste..

Verder wil ik alvast iedereen succes en plezier wensen tijdens het zwanger worden.

Ooh ja en zag iemand vragen volgens mij wanneer je op zijn vroegst kan testen. Dat kan vanaf de eerste dag dat je overtijd zou zijn.

Dikke knuffel
Irma

Dag dames,

Daar ben ik weer. Ik ben gisteren ongesteld geworden (NOD zou 28/7 zijn). Het is echt k*t. Ik dacht echt dat het meteen raak was. Ik was de afgelopen weken heel erg moe, misselijk en had de hele tijd een opgeblazen gevoel. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.

Nou ik heb mijn ei weer kwijt en maar op naar de volgende ronde. Voor de dames die (nog) niet ongesteld zijn geworden. Ik hoop zo dat het bij jullie wel is gelukt!

Gr. Yasmina

Hee Sjabbie! Gefeliciteerd!! Wat een bescheiden berichtje, dat mag heus wel uitbundiger hoor.

Geniet van je zwangerschap en ga maar lekker naar het zwanger-zijn forum. Maar we zouden het ook leuk vinden als af en toe hier nog rondneust om te zien of die zwangerschapsdinges die jij natuurlijk nu voor ons gaat rondstrooien heeft gewerkt.

Liefs,

Tammy

He Sjabbernolleke,

Van Harte Gefeliciteerd meid.
Ik heb vandaag ook mijn NOD nog niks te bekennen hier, als de duivels weg blijven ga ik maandag testen.

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan