Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Volgens de arts moet ik ongeveer de 22ste of de 23ste ongi worden, hoop het niet natuurlijk!
wie heeft dan nog meer haar NOD?Lijkt me gezellig om samen in spanning te zitten, en niet alleen!!!Hihi!

Groetjes Anieska

Hoi Anieska,

Ik zit op het moment met de zelfde spanningen als jij. Bij mij is de NOD de 23ste.
Maar wat ik al eerder zei hier op het forum, ik zal mezelf wel van alles wijs maken maar heb echt het idee dat het goed zit. En dat heb ik het afgelopen half jaar niet gehad. Dit poging 6/7 voor ons.

Hoe zit dat met jouw? Jij ook idee of gevoel? Wel gezellig dit!!

hoi,

Ik ben Ingrid en 24 jaar. Ben sinds eind November gestopt met de pil.
ik heb nog een onregelmatige cyclus.
laatste was een cyclus van 22 dagen.
Als het goed is is mijn NOD rond de 24e.

Ik duim voor jullie en voor mezelf dat het raak mag zijn . Het is erg spannend allemaal.
Houden jullie me op de hoogte.

groetjes Ingrid

Ja, is er voor mij ook nog plaats op het wachtbankje? Graag tot 22 feb, maar het liefst natuurlijk langer tot...............! Spannend. Dit is eigenlijk onze 1e ronde, hebben wel denk ik optijd geklusd, dus afwachten. Wanneer gaan jullie testen? Wachten jullie netjes tot jullie NOD dag?

Plaats genoeg op het wachtbankje!Haha!
Ja vindt het erg spannend, het duurt nog zo lang!GGRRR!
Voelen jullie je al anders, heb een beetje gevoelige tepels, heel apart!Misschien is het ook wel psychisch hoor!haha
Groetjes Anieska

Hallo

Ik heb ook 23 februari mijn NOD.. (28 dagen cyclus)
vind het wel heel spannend had vandaag en gisteren heel erg veel last van mijn buik voelde echt alsof ik ongesteld moet worden.
We hebben precies geklust tijdens mijn ei heb hem namelijk gevoeld.
Dus spannend maar het is pas onze eerste ronde.

groetjes meisjevan23

Erg leuk dat we hier met een paar meiden wachten tot het eindelijk volgend weekend is. Normaal vliegen echt de dagen voorbij maar jeetje nog een hele week. Pff, das nog lang. En daarbij kruipt de tijd. Gelukkig nu eerst weekend dat gaat in elk geval sneller dan op het werk zitten.

Maar ik voel ook van alles. Mn borsten steken af en toe en zijn gevoelig. Smorgens eerst niet maar na een uurtje begint dat ongeveer. En heb steekjes onderin mn buik. Dussss erg spannend

hoi allemaal,

Volgens de berekeningen op www.predictor.nl moet vandaag mijn innestel dag zijn..
Ik heb al 2 een opgeblazen gevoel. Maar weten jullie toevallig dat je dat moet voelen of merken? Ik las wel ergens dat je bloedverlies hebt...is dit altijd zo?

groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan