Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hallo allemaal,

Tuurlijk Jennie72 iedereen mag meekletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?
Wat zegd jullie gevoel?Dat het raak is?
Hey maar hebben jullie al testen in huis?En welke?
Weten jullie familie en vrienden dat jullie bezig zijn of deel je het alleen met z'n tweetjes?
Bij ons weten de meeste mensen in mijn omgeving het wel maar dat komt omdat ik ook in het ziekenhuis loop, en regelmatig voor echo's enzo moet!
Ik hoop dat we hier met z'n allen lekker veel gaan kletsen om zo elkaar te kunnen steunen in deze spannende tijd!Heb nog steeds niet echt zere borsten terwijl ik dit normaal ong 2 weken voor mijn ongi heb, zou het een teken zijn?Hoop het zo!
Hoop snel en veel van jullie te horen!
Liefs Anieska

Hey Ingrid03,

Ja spannend he?Kan ook haast niet meer wachten.Zag op de site van matcare, waar ze zwangerschapstesten verkopen, dat ze ook testen hebben die je al 4 dagen voor je NOD kunt doen!zou dat echt zo zijn?Ben zo bang als het negatief is dat ik vreselijk teleurgesteld ben.Durf geloof ik niet eens te testen,haha!

Liefs Anieska

Hey Ingrid03,

Wou ff kijken wanneer mijn innesteldag is/was maar kan het niet vinden, heb gekeken op predictor.nl maar kan het niet vinden, waar heb je gekeken??

Groetjes

Hoi hoi

Ik voel ook zoveel ik weet eerlijk gezegt ook niet meer wat nou echt is en wat is nou zelf erbij bedenk...
Maar mijn gevoel zegt dat het een positive test gaat worden maar dat denkt iedereen stiekem wel denk ik.
Ik heb al een maand lang een test in huis had ik de vorige keer al gekocht het is er een van de kruitvat de roze. als wij echt positief gaan testen dan halen we er wel meer.
Ik wil eigenlijk pas zondag testen maar ik denk als ik vrijdag nog niet  ben dat ik dan toch al ga testen.
Maar vindt het wel heel spannend jullie ook?

Liefs meisjevan23

Hoi mamavanjesse,

Ik heb gekeken bij http://www.predictor.nl/content.asp?page=271. en dan bij uitrekenen.
En dan bij: Wat is je vruchtbare periode? Daar geven ze dan ook aan wanneer je inesteldag is en wanneer je het beste een zwangerschap test dan doen.
Je kan daar ook uitrekenen wanneer je ongeveer uitgerekend bent. Voorals je stiekem nieuwsgierig bent .

Succes en ik zal voor je duimen! Laat je het me nog ff weten..

groetjes Ingrid

Hey Ingrid03,

Heb het gevonden hoor!Thanks!
Nou mijn innetsel dag was al de 13de en ik kan testen vanaf de 22ste!
Heb nog steeds buikpijn en af en toe steken in mijn borst!
Jullie dan???
Ga zo werken op de BSO, dan gaat de tijd wat sneller,haha!
Werken jullie ook nog???Ben niet nieuwsgierig hoor!hihi!
Tot snel!!!

Liefs Anieska

Ik heb trouwens nog nooit mijn eisprong gevoeld, jullie wel?
Wat voel je dan?
Ik weet dat ik een eisprong heb gehad omdat ik steeds voor echo's moet, dus weet wanneeer ik moet klussen,haha!

hoi,

Ik weet ook niet hoe het voelt. Ik heb de laatste tijd wel een brandig/drukkend gevoel links onderin mijn buik. Het is echt op 1 klein plekje in mijn buik. Ik heb echt geen idee maar ik hoop dat het positief is! Ik heb ook geen idee als je een eisprong hebt wat je voelt en hoelang dat is... Tja je gaat op alles letten en zoekt nu overal iets achter.

Ik kan pas vanaf 24 febr. testen dus dat duurt nog wel ff. Echt spannend voor ons allemaal!

Ik werk op een zml-school. Heb nu lekker 1 week vakantie!

groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan