Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

hallo meiden

even niet gereageerd wa sop werk en had gister een logee.
ik heb een vraagje
ik ben dus vrijdag op zaterdag ongesteld geworden en had maandag ochtend mijn laatste druppel.
normaal had ik dus 7 dagen toen ik een mirena had niks meer en vorige maand gewoon 4 dagen..
is dit normaal.. ik vind het   raar.

Anies goed te horen dat je progesteron gehalte in orde is. maar het blijft dan raar waarom je niet zwanger wordt
hopelijkhelpen de testen en de echo ´s!
en hebben we allemaal wat meer geluk in maart

groetjes Nelle

Hallo

Heb even gauw jullie berichtjes gelezen. Ben weer op de hoogte. Niks aan toe tevoegen. Ehhhhh........wanneer openen we een nieuwe naam?

Nelle, ik heb ook altijd een korte periode van 4 dagen ongie. Het heeft echt niks te maken met minder zwangerschapskansen! Ik dacht dat ook namelijk, maar nogmaals de hoeveelheid en de aantal dagen heeft hier echt niks mee te maken! Ik hoop je een beetje gerust gesteld te hebben. Dikke kus.

dankje   wel muis.

ik maak me niet echt druk maar blijf het raar vinden.

mijn NOD was namelijk 25feb
nou werd ik het dus de 23 en was het de 25ste al weer weg.
m ´ ´n vriendin begon al over een innestelingsbloeding maar ik voelde me vrijdag avond echt ongesteld en was het dus de volgende ochtend.
ik ga hier dus maar niet vanuit en ga er vanuit dat het dus gewoon een heftige korte menstruatie was  en  dat we er  deze maand weer volledig voor gaan.
 heb geen hekel aan vrijen dus hoe eerder die rode duivels weg zijn hoe eerder we weer kunnen oefenen

liefs  Nelle

Hey meiden,

Daar ben ik weer!Ben vandaag met de kids van de BSO naar het Hunebedcentrum in Borger geweest, was erg leuk!We hebben hier nu vakantie!
Was wel erg slecht weer!
Grappig dat er nog een mamavanjesse is!
Zullen we dan maar overgaan op The Dreamgirls?
Dan schrijf ik zo het eerste stukje en kletsen we daar verder, oke?
Nou tot op the dreamgirls

Liefs Anies

Terug
Bovenaan