Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hallo allemaal,
Ja dit zijn echt spannende tijden zeg!Nog een week zeg!
Voelen jullie al iets?
Ik heb een beetje zere/gevoelige tepels en een gevoelige lies, of daar in de buurt, aan de linkerkant!Heb het al meerdere keren gelezen op dit forum.
Herkent iemand dit??Of misschien wil ik het ook wel voelen hoor!Het is echt afwachten maar gelukkig wachten we met z;n allen, dat scheelt weer,hihi.
We moeten maar veel schrijven op dit forum zodat de tijd snel voorbij gaat en hopen dat we volgende week allemaal positief getest hebben, wanneer gaan jullie testen??

Liefs Anieska

Het hoeveelste kindje wordt dit voor jullie?Het wordt mijn tweede kindje!Heb een zoontje van 3 jaar.

Hoi mammavanjesse

Het wordt voor ons,ons eerste kindje..
gevoelige borsten had ik al vanaf dat ik met de pil stopte maar had gisteren echt last van mijn buik..
verder maak ik mezelf  een beetje gek en begin ik van alles te voelen wat volgens mij helemaal niets is..
Wij gaan denk ik Zondag testen (als ik dan nog niet ongesteld geworden ben).
Ja dit worden spannende dagen..

groetjes Meisjevan23  

Ohhhhhh..... jullie voelen al van alles? Ik heb nergens last van, behalve van de zenuwen. Ha, Ha, Dit is pas onze eerst klusronde, dus verwacht ik er eigenlijk niks van. ( en dan toch nog de zenuwen hebben!) Ik heb al een zoontje van bijna 2. Terugkomend op mijn eerdere vraag: wanneer gaan jullie testen? Of wachten jullie netjes totdat jullie "overtijd" zijn? Ben benieuwd hoelang ik het vol hou om nog niet te testen namelijk.

Hey muis,

Misschien wil ik ook wel van alles voelen hoor!haha!Maar de zenuwen die voel ik echt,hihi!
Wanneeer ik ga testen weet ik nog niet.Mijn vorige cyclus was 28 dagen dus dan kom ik uit dat ik don mijn NOD moet hebben maar volgens de fertiliteitsarts is dat dus de 22,of de 23ste.Mezelf kennende en als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik vast testen!HOezo ongeduldig!haha!
Heb je eigenlijk al testen in huis?
Als je ze gewoon koopt bij de apotheek ofzo vindt ik ze best prijzig, denk dat ik maar eens ff ga googlen of ik ze ook via internet wat goedkoper kan kopen.
Welke testen hebben juliie, als jullie ze al hebben?

Gtoetjes Anieska

Hey meiden,
wat is het hier rustig zeg!Hahaha!
Dan zal ik nog maar weer wat kletsen!
Mooi weertje he, vandaag, ga zo met mijn zoontje naar de dierentuin!
Hey voelen jullie al wat?Heb een topic geopend PIJN.Had de afgelopen dagen erg pijn in de buurt van mijn lies en mijn schaambeen,vanochtend echt zo'n ongi pijn dus was al sneu, en bang dat ik ongi wordt  maar het is 6 dagen te vroeg, het is nu ook al weer afgezakt.vreemd hoor!
Jullie nog gekke dingen?Gaan jullie nog wat leuks doen met dit mooie weer?
Hoor graag van jullie, zit toch wel te stressen!hihi!

Liefs Anieska(mamavanjesse)

hoi meiden mag ik meekletsen? gisteren had ik volgens de kalender mijn innesteling en ik had me toch een buikpijn. nooit eerder gehad, herkend iemannd dat?

hoi meiden

Ik ga testen rond de 24e. ik vind het zo spannend! kan echt niet meer wachten..
Ik had gister "gerommel"links onderin m'n buik. Was dat mijn eiersprong of verbeeld ik me maar? Over een week hoop ik dat het allemaal raak is bij ons!

Succes allemaal!

groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan