Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

hoi meiden,

Het was zeker een fijne afleiding... best moeilijk om niks te zeggen dat je bezig bent hihi.
Waar gaan we de eerste weken over praten? het duurd nog wel ff voor weer kunnen testen. Nou ja als ik donderdag nog niet ongi ben, dan test ik gewoon weer hoor. Of is dat zonde van de test. Negatiefis negatief natuurlijk.
Zo hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? Mijn vakantie zit er weer op. Dat betekend dat ik overdag niet meer op het forum zit.   Ach ja over 2 maanden heb ik weer vakantie...relax hoor in het onderwijs.
Weet iemand nog een leuk onderwerp?

Hey hoi Ingrid,

Ik zou als ik jou was donderdag toch ff testen als ik nog niet ongesteld was, je weet het maar nooit?
Ben blij dat het een goede afleiding was, even naar je schoonouders.Idd lastig om niks te vertellen he?
Dus , je vakantie is alweer voorbij, gaat snel he?
Hier begint de vakantie, dus moet meer op de BSO werken deze week.
Nou ja gaat de tijd ook sneller, voor je het weet moeten we alweer aan de klus,hihi!Ben je bezig met ovulatietesten of temperaturen?Of voel je je eisprong?\
Heb vandaag niks leuks gedaan, ben nog steeds niet erg lekker, denk buikgriepje, was vet aan de dunne!(echt vies)
Hopelijk gaat het morgen weer beter!
Klussen jullie elke dag in je vruchtbare periode of om de dag?
Wij elke dag, weet precies wanneer het is omdat ik steeds naar het zh moet om mijn eitje te meten!
Moet morgen weer en dan krijg ik de definitieve uitslag of ik progesteron tekort heb, en daardoor niet zwanger raak, start dus morgen met clomid, vindt het wel spannend allemaal hoor!

Liefs Anies

Hoi Anies,

Vanaf deze maand gaan we beginnen met ovulatietesten. Heb ze al in huis gehaald!
Wij klussen om de dag. Dus het is morgen een spannende dag voor jullie. Ik wens jullie morgen veel succes. en ik hoop dat de pillen aanslaan en dat je maar snel zwanger mag worden! komt vast wel goed. Hou je ons op de hoogte hoe het in het ziekenhuis was?
Alleen kan ik het pas 's avond lezen .

Fijne avond nog

Ingrid, ik moet zeggen dat ik heel erg enthousiat ben over de ovulatie testen. We waren al een half jaar bezig en altijd berekend via internet wat de vruchtbare dag was. Laatste keer een ovu test gebruikt, dikke streep, geklust en raak. Dat is toch haast niet te geloven. Nu ik alles terug kijk zou ik haast zeggen dat het bij ons haast in 1x gelukt is. Want mn vruchtbare dag was echt die de dag die internet uitrekende, zat 4 dagen tussen.

Oja, voor het lijst. De uitgerekende datum zou volgens de dokter  30 oktober zijn.

Ingrid meid,ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest en ik zou idd donderdag ofzo nog eens testen als je ongi zich dan nog niet gemeld heeft.
Met obu testen heb ik geen ervaring, ook niet van de periode dat we ziekenhuis in en uit gingen.

Hier alles wel lekker geloof ik,soms erge buikkrampen dat ik bang ben dat het misgaat....
Van mij mag je een buikje gaan zien haha, maar dat zal nog wel effe duren aangezien ik niet een van de grootste en dikste ben hihi.

Vanmorgen de verloskundige gebeld, 12 maart krijgen we de eerste echo, en ik ben net als jij pat 30 oktober uitgerekend, dus ik ben benieuwd wie als eerste gaat haha...

nou meiden dat was het weer ff.....

succes

liefs Janine

Hoi Meiden,

Voor de meiden die ons helaas gaan verlaten naar een ander forum.......................Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!   Dat wij jullie maar gauw mogen achtervolgen. Ik heb de lijst nog even aangepast. Vergeet ik nog iemand?

Nelle: 20 maart NOD
Anies: 21 maart NOD
Ingrid: ?????????
Muis: 21 maart NOD ( 28 dagen)
Patvon: 30 oktober uitgerekend
Mick     : uitgerekend ?
Janine : 30 oktober uitgerekend

Ingrid, weet je al iets? Zijn er nog steeds geen duivels?

Ik ga zometeen maar eens wat info zoeken en daarna ovulatietesten bestellen. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, omdat ik (echt waar) altijd een 28 dagen cyclus heb.  Ga het gewoon eens is proberen. Ik hoor zoveel positieve dingen. Wil ook zeker niet elke dag in mijn klus periode moeten vrijen. Hoe doen jullie dit en hoe gaan jullie hier mee om?  

Hey meisjes.

Ik ga jullie niet verlaten hoor, ik wil jullie verhalen blijven volgen en voor jullie blijven duimen dat jullie kindje heel snel werkelijkheid mag worden.

toytoytoy

Terug
Bovenaan