Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hoi meiden,

Weer na een dag gewerkt te hebben kan ik eindelijk weer op dit forum....zo best veel gemist zie ik. Leuk om alles te lezen!
PATVON: Nou ik hoop dat het ook snel raak is nu ik de ovulatie test gebruiken. Leuk dat je op dezelfde dag uitgerekend bent met nientje.
MUIS 75: nee nog geen rode duivel te bekenen. erg jammer zo kan ik niet verder natuurlijk.  Dus jij gaat ook aan de ovulatie testen?
NIENTJE:Ik ga zeker eind van de week weer testen als ik nog niet ongi  ben geworden.
En die krampjes van jou dat zou vast komen omdat  je baarmoeder moet groeien (heb ik ergens gelezen). Dat hoop ik natuurlijk  .
MAMAVANJESSE: Hoe was het bij de dokter? Ik hoop alles goed? Laat je het ons nog ff weten?

En meiden die zwanger zijn(patvon en Nientje) Leuk dat jullie bij ons blijven. Ik ook erg benieuwd naar jullie verhalen!

Hey Meiden,

Daar ben ik eindelijk na een dag werken(tot 18.30!!!!)
Ben naar het ziekenhuis geweest, en zou vandaag starten met clomid, maar tot mijn grote verbazing was mijn progesteron waarde erg hoog, boven de 30, wat 25 of meer moet zijn, dus is clomid niet nodig!!!
ik ga nog 3 maanden proberen met behulp van het zh dmv echo's, om mij eisprong te bepalen, na nog  3 maanden mijn eileiders schoonspuiten, en dan na 3 maanden toch aan de clomid, en als ik dan dec nog niet zwanger ben, dan gaan we verder met inseminatie.
Ben aan de ene kant natuurlijk blij dat het progesteron nu wel goed is, maar aan de andere kant, waarom wordt ik dan niet zwanger?
De arts noemde het, niet zwanger worden zonder dat er medisch iets mis is, ze had er een ander woord voor maar weet het niet meer!
volgens mij kunnen ze beter een oorzaak vinden, dan kan er ook wat aangedaan worden!Baal er wel van!
Heb ook ovulatietesten gekocht, zodat ik zelf ook kan kijken wanneer mijn eisprong is, moet don 6 maart weer voor de echo, ze verwacht rond die tijd een eisprong, ik dacht met die testen erbij kan het toch niet missen???
Wordt er wel onzeker van, waarom lukt het niet, we zijn nu 14 maanden bezig!

Sorry voor mijn gezeur!
Dikke kus Anies

Hoi Anies,

Tuurlijk zeur je niet. Het is toch juist fijn om je hart ff te luchten.
Het is mooi dat je clomic (ofzoiets) goed is! En dat er niks met je aan de hand is.
Via een echo kunnen ze alles goed controleren en precies zien wanneer je het vruchtbaars bent.Dat is toch heel fijn! Ik denk dat het dan snel raak is en zo moet jij ook denken. Positief blijven meid! Wij zijn er om je te steunen en naar je te luisteren nou ja lezen dan. Het gaat vast goed komen!

Hoi meiden,
Ik ben volgens de internetberekeningen uitgerekend op 30 oktober. Maar ik ben te vinden op het november-forum. Ik durf namelijk bijna wel zeker te zeggen dat ik dan in november beval. Mijn dochter is namelijk ook 14 dagen te laat geboren, maar ja dat hoeft natuurlijk niet alles te zeggen.
Ik wil trouwens alle meiden hier heeeeeel veeeeeeel succes wensen en dat jullie allemaal heel snel positief zullen gaan testen.
@Nientje; die ongesteldheidskrampen is idd heel normaal, heb ik ook, en heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gehad. Toen dacht ik ook steeds dat ik ongesteld moest worden. Je baarmoeder is namelijk al aan het groeien en dat voel je. Maak je maar niet ongerust.
Groetjes Mickey

Hey meiden,

Ik probeer ook positief te blijven, maar soms lukt dat ff niet!
Maar ik ga gewoon weer voor de volgende ronde!!!Zeg maar weten jullie hoe die ovulatietesten werken?Heb ze vandaag via internet besteld, dus krijg ze ws morgen.
Ws heb ik rond 6 maart(volgende week donderdag)mijn eisprong, zal ik dan maandag tm zaterdag die testen gebruiken??
Wisten jullie dat je maar 20%kans hebt om zwanger te raken per keer?En ben je boven de 30 daalt die kans naar 10a15%?
Vond het erg weinig zeg!!!Schrok er wel van, het is echt een wonder als je zwanger wordt.Nu ben ik zelf gelukkig nog maar 25, mar dan nog maar 20% kans, niet veel!

Hallo,

Wat is het hier rustig zeg!!!
Ik ga zo lekker naar bed, moet morgen van 8.00 tot 18.00 werken, dus ben er morgenoverdag niet.
Maar natuurlijk ga ik morgenavond kijken of jullie weer lekker veel hebben geschreven, vond het altijd leuk om te lezen!
Weterusten allemaal, en tot morgen!

xje Anies

nou zeg das ook raar zie ik hier nog een mamavanjesse! Mooie naam trouwens. Dacht altijd dat een naam altijd maar 1 keer gebruikt mocht worden, maar misschien een foutje van   het forum?

groetjes nog een mama van jesse

Terug
Bovenaan