Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Het rare trouwens is dat ik al 2 keer zwanger ben geweest, 1x niet gepland, het eindigde in een miskraam, en Jesse was wel gepland en die was er ook na 2x proberen.dus in de tweede ronde was het raak.

Goedemorgen!!!!

Lekker geslapen?Heb eindelijk lekker geslapen, had de afgelopen 2 nachten slecht geslapen, misselijk en zenuwen, denk ik!
Maar we zijn weer een dagje verder!
Ben vandaag lekker weer vrij!Mijn zoontje was pas om 8.15 wakker, dat is echt super lekker!Gebeurd eigenlijk nooit!!!Heerlijk!
En voelen jullie al wat?Ongi ?
Heb nog steeds buikpijn (het is net of het littekn van mijn keizersnee heel gevoelig is)en zere borsten!Weet het echt niet meer, komt nu wel heel dichtbij!!!

Hoi Anies, Ben flink aan de klus geweest gisteravond, dus??????
Maar ik lees dat je goed geslapen hebt. Ik heb mijn twijfels van wel of niet zwanger zijn bij jou nu helemaal niet meer. Wij zullen het binnenkort aan de test wel zien. Die geeft de zekerheid en niet onze gedachten. Ik hoop het zo voor je. Dikke kus Miriam

Wij hebben vanmorgen stiekem een test gedaan. En wat zegt dat ding??
Zwanger!!

hoi patvon,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat moet dat een opluchting zijn geweest!
nou meid geniet ervan en ik hoop dat  je zwangerschap goed gaat!
Nu wij nog....spannend!

liefs Ingrid

hoi anies,

Ik voel bijna niks meer. Ik weet niet of dat slecht is of goed. Ik heb alleen het gevoel dat ik ongi ben, maar dat ben ik nog steeds niet, gelukkig. Dat zou anders ook veel te vroeg zijn. Nog 2 nachten en je weet het! of ga je nu stiekem ook testen net als Patvon?

Dank je Ingrid, maar ik blijf hier en ga er vanuit dat wij naar een volgend onderwerp gaan volgende week. Heel veel succes!!

GEFELICITEERD, PATVON!!!!!!!!!!!!!

Stuur je voor ons nog wat glitters door???

Terug
Bovenaan