Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

en zondag duuuuurd nog langer
laten jullie het wel weten als het zover is?

Nou, Ingrid je hoeft je echt niet te schamen hoor dat je niks weet. Ik ben vorige week pas op dit forum gekomen en tot dan toe wist ik ook heel erg weinig, alleen dingen van een vriendinnetje maar door het lezen van dit forum ben ik een stuk wijzer geworden.

Ik zat me net te bedenken wat moet ik doen als ik zaterdag positief ben. Ren ik dan gelijk maandag naar de dokter of moet je dan nog wachten. Kijk, die dingen weet ik ook niet. Ben ook nog echt een groentje hoor!!

Dat foliumzuur wist ik en slik het ook al enkele maanden.

Hoi Patvon,

Als ik positief ben dan bel ik maandag gelijk om een afspraak te maken.
Waar ik aan twijfel ga  ik het gelijk zondag aan mijn ouders/schoonouders vertellen of zal ik eerst naar de dokter gaan zodat ik het echt zeker weet.
Moeilijk, moeilijk. Onze ouders weten namelijk niet dat wij bezig zijn. Maar ik weet zeker dat ze heel blij zouden zijn.
Wat zouden jullie doen?

Ingrid,

Dan ga ik maandag ook maar rennen!! ((-; Wij vertellen en zeker niet eerder aan onze ouders dan als ik royaal 2 maand zwanger ben. Ik ben namelijk de 30 al gepasseerd en dan zijn de kansen tot een miskraam groter dus ik wacht eerst af dat ik zeker dat alles goed en gezond is. Maar ja, dat is denk ik voor ieder anders.

Hey hallo,

Mijn vriendin is weg en kruip meteen achter de computer, zeer verslavend!!!Hahaha!
Ook ik ben een maandje ofzo aan de folium en zwangerschapsvitamines, van vsm geloof ik.Puur mama??
Ik ben onder behandeling bij de fertiliteitsarts en heb sowieso maandag een afspraak, eigenlijk om te starten met clomid maar hoop dat dat niet nodig hoeft te zijn!
Ik denk dat ik het mijn moeder wel meteen vertel, die weet ook dat   we bezig zijn!
Mijn schoonouders nog niet)denk ik)Maar hebben jullie ook wat buikpijn???Aangezien we de afscheiding ook hetzelfde hebben,haha!Moest net ff de gyn wat vragen en het schijnt normaal te zijn als je zwanger bent dat je wat menstruatiepijn hebt, hebben jullie dat ook?Het kan natuurlijk ook je naderende ongi zijn!
Jullie nog wat leuks gedaan vandaag??

Tuurlijk laat ik het weten als het wel of niet zo is!
Maar zit te twijfelen wanneer ik zal testen, wat zouden jullie doen?
Heb een erg onreglmatige cyclus dus vandaar dat ik ook bij de fertiliteitsarts loop, ook omdat ik niet meer ongi werd.Heb denk 4 maanden geleden medicijnen gekregen om mijn ongi op te wekken, wat ook gelukt is.Daar na steeds uit mezelf ongi geworden, eerst cyclus 21 dagen toen 26 dagen en toen 28 dagen, dat was de laatste!
De arts maakt regelmatig echo's om te zien wanneer mijn eisprong is en wanneer ik dan vruchtbaar ben, een paar dagen later kijkt ze dan of mijn ei weg is, dit was de laatste keer dus het geval!
Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan heb ik morgen mijn NOD.Maar de arts denkt het weekend!
Vorige keer had zij het ook fout, ben ik 3 dagen eerder ongi geworden dan wat zei dacht.Dus om een lang verhaal kort te maken,hihi(snappen jullie het nog?)wanneer zal ik testen???

hoi anies,

Nee ik heb niet meer echt last van mijn buik alleen een ongi gevoel. Loop je al lang bij die arts? Ik hoop dat het echt gaat lukken bij jullie! wat betekend het starten met clomid? Of stel ik nou een rare vraag.IK zou wel testen zaterdag als ik jou was.gewwoon proberen en anders nog een keer maandag. Je bent natuurlijk bang voor een teleurstelling. Dat kan ik goed begrijpen. Mijn vriend en ik zijn nog niet zolang bezig en kan me voorstellen dat iedere maand de teleurstelling groter wordt.
Geef de moed niet op!!

liefs Ingrid

Hoi Ingrid,

Clomid zijn medicijnen.Volgens de arts heb ik een te kort aan progestreron(hormoon)en kan het vruchtje zich niet innestellen.Met clomid gaat dit ws wel lukken, maar hoop zo dat ik die medicijnen niet nodig heb, lees dat je er wel vervelende bijwerkingen van kan krijgen dus hoop dat ik zwanger ban.Al heeft de arts gezegd dat de kans niet groot is, ivb met dat progesteron te kort!Maar hopen mag altijd, toch??
Denk dat ik idd zaterdag maar ga testen, is mijn vriend ook lekker thuis!Maar heb de test al in huis dus het kan best als ik heeeeel nieuwsgierig ben(ben ik nu al)dat ik vrijdag ga testen maar hoop het vol te houden tot zaterdag!!!!
Hoe voel jij dan een ongigevoel?of is dit een rara vraag???
Ik heb altijd heel erg buikpijn, krampen enzo, als ik ongi word.
Heb nu wel wat buikpijn maar toch wel anders, denk ik.Het is net of mijn buik heel gevoelig is.Gek toch???
We dromen gewoon door!!!!!

Terug
Bovenaan