Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

hoi meiden,

Patvon wanneer ga jij Testen? Ik zondagochtend. dus dat duurd nog wel ff.
Kan bijna niet wachten, gelukkig heb ik een beetje afleiding van mijn 2 hondjes.
Heb nu een week vakantie dus kan lekker veel kijken op dit forum.
welke test hebben jullie? Ik word ineens zo onzeker.. moest je nou tellen vanaf je eerste ongi dag of de laatste dag? ben het ff helemaal kwijt. Allemaal spanning maar daar hebben jullie natuurlijk ook last van.

Ik ga ff stofzuigen enzo.

succes en misschien tot zo!
Liefs Ingrid

He Ingrid,

Ik ga zaterdagmorgen testen. Maar ik  vind het al opschieten want ik zit al echt serieus sinds mn ovulatie te wachten en dat is al bijna 2 weken. Maar wat wil je bereken? Wanneer je NOD is?

hoi patvon,

Bedankt, ik heb het al gevonden en ik had alles goed gedaan
Wisten jullie dat een rode kinderkamer niet heel goed is voor je kind. Kinderen reageren heel strek op de kleur rood.Dus de kans dat je een vrij druk kind krijgt is groot.
Had ik net gelezen op internet . Hoe zachter de kleuren zijn hoe rustiger je kind word.
En ik vond  rood nog wel zo'n mooie kleur
Ik weet niet of ik dit moet geloven maar  volgens mij heb ik dit al eerder gehoord.
Ach ja zo is er altijd wel wat. nix is bijna goed meer.
Maar nu ga ik toch echt die stofzuiger pakken. hihi    

Hallo,
daar ben ik weer, ben ff met Jesse en een vriendin naar Ballorig geweest, kennen jullie dat?
Een overdekt speelparadijs voor kids, echt leuk!Ben vandaag lekker vrij, heb ff lekker tegen mijn vriendin, en jullie gezeurd en nu gaat het beter,hihio!!!
Jesse is nu lekker aan het buiten spelen dus kan ik ff achter de computer!!!!Haha!
Maar heb wel nog steeds wat buikpijn en steeds het gevoel dat ik lek.Herkennen jullie dat???Maar las dat als je zwanger bent je ook best last van meer afscheidung kunt krijgen, hoop dat dat het is!!!
Maar een rode kinderkamer is dus niet goed???Oh dat wist ik niet!Ik denk dat wij Jesse zijn kamer gebruiken voor beepje en dan krijgt Jesse een nieuwe stoere jongenskamer!!!
Waar wonene jullie eigenlijk, of willen jullie dat niet zeggen??

Heb net ook ff stofgezogen maar het ligt al weer vol met koekje kruimels,hihi!!!

Oke die  afscheiding dat zou mooi zijn want dat heb ik ook. Pff, zit net te vertellen dat zaterdag gelukkig heel snel is maar vind het nu in 1x weer lang duren. PFf

Hallo,
Ja zaterdag duurt idd nog heeeeeeeeeeeeel lang!!!
We moeten veel kletsen, heb visite dus schrijf straks nog ff!!!!
Tot zo!!!

hoi meiden,

Klinkt misschien raar maar ik heb die afscheiding ook! we hebben wel steeds dezelfde klachten . Hopelijk is dat goed nieuws!
Anies ff antwoord op jou vraag: ik woon in zevenaar. Ken je dat? ligt vlakbij Arnhem.

Slikken jullie ook foliumzuur? schijnt goed te zijn tegen een openruggetje.
Dat wisten jullie vast wel, jullie weten volgens mij meer dan ik. Met die afscheiding wist ik ook niet wat dat betekende.

misschien tot zo nog. Ik nu nu ff wandelen met de honden.

liefs

Terug
Bovenaan