wie nog meer NOD rond 1 maart??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden...

Zoals sommigen misschien weten ben ik weer terug van weggeweest... ivm psychische klachten tijdelijk de pil geslikt, maar nu weer volop aan het hopen op een zwangerschap. Als ik de 3 maanden tegen mijn zin de pil slikken niet mee tel, dan zijn we al 2 jaar aan het hopen...
Maar goed, nu weer op naar de 1e maart... Zijn er nog meer dames voor deze datum?
We hebben dan net ons ei achter de rug... nu maar wachten op symptomen of een positieve test, toch?
Kletsen jullie mee? Dan kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden en steunen...

Liefs J26(inmiddels 29)

Ik heb mijn NOD 3 maart.. misschien dat ie 2 maart komt want ik heb een dag eerder mjin ei gevoeld.. Ik heb gisteren de klusperiode afgesloten.. Ik heb echt zo'n hekel aan het wachten.. Ik wil zo snel mogelijk eventueel weer door.. hihi

xxxx mamoetje

Hallo meiden,

Ook ik heb gisteren mijn klusperiode afgerond.. spannend dus. Ik ben sinds aug vorig jaar gestopt met de pil voor ons eerste kindje.. Ik wist echter niet dat het wat langer kan duren. Maar ja.. afwachten dus. Ik voel  me wel heel raar sinds ik gestopt met met de pil.. met name als ik ongi moet worden. Soms heb ik echt zwangerschapskwalen.. vlak voordat ik ongi wordt..Kennen jullie dit?  

Ik kan bijna niet wachten maar het moet. Ik zal ook duimen voor jullie dames. Veel succes en hopelijk heeft het klussen wat opgeleverd..

groetjes Nina

Ik kan ook nooit wachten.... hihi..

Ik voel me altijd vanaf dag 1 dat we aan het klussen zijn al zwanger.. Hihi.. ook al weet ik dat het een aantal dagen duurt voordsat het zich genesteld is..en me ei dan nog niet is geweest:p hihi..

xxx Mamoetje

Hoi meiden,

in principe heb ik mijn NOD 1 maart uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb afgelopen dinsdag of woensdag pas mijn ei gehad. Dus ik hou maar even 4 maart aan.
De eerste 2 weken van mijn cyclus kan ik het allemaal  makkelijk aan. En dan is mijn ei geweest en dan kan ik weer niet wachten. Ik ga maar veel dingen ondernemen om het sneller voorbij te laten gaan.
Ik ben zelf 25 jaar, woon 4 jaar samen en dit is  de 3de ronde. Dus eigenlijk nog maar kort. maar het lijkt al een eeuwigheid.

Heel veel succes iedereen en leuk als we elkaar kunnen steunen in deze lange lange periode....

Groetjes Maaike

Hallo iedereen

Ik heb mijn ongi 1 maart. Ik ben 2 jan gestopt met de pil, 2008. Heb netjes mijn ongi gehad 5 jan. Vervolgens zou ik 2 feb mijn ongi hebben, is uit gebleven. Ik denk lichaam in de war ofzo. Heb voor de zekerheid toch een test gedaan negatief.
Ben nu erg benieuwd. Ik heb het ei (smile klinkt raar) zaterdag 16 feb in de ochtend gevoeld. Je let er nu meer op.

We zijn bezig voor ons eerste kindje.
Ik heb wel af en toe krampjes in mij buik, maar denk dat dat mijn darmen zijn ofzo.

Letten jullie op wat jullie eten of drinken?
Bijvoorbeeld als je een verjaardagsfeest hebt, en je weet niet of je zwanger bent, drinken jullie dan alcohol?

Iedereen heel veel sterkte en ik hoop dat we nog iets horen van elkaar. Het steunt elkaar.

Groetjes B.

Hoi B,

Mijn eerste mestruatie was 38 dagen. Ook 2 tests gedaan en gedacht dat ik zwanger kon zijn. Maar helaas lichaam had alle symptomen, maar werd weer ongi. Nu een ronde gehad van 28 dagen en ik heb woensdag mijn ei gehad. Ik voel alle super goed. Tot nu toe is het ook 3 keer hetzelfde geweest.
Eerst 7 dagen ongi. En hoe!!!! Vreselijk. Na de volgende menstruatie ga ik maar naar de huisarts, tenzij ik zwanger ben..... maar dat is nog 2 weekjes wachten. Ik neem die 7 dagen eigenlijk elke dag  3 maal  ibuprofen in tegen de pijn. Dus dan kan je ook geen alcohol drinken. In de week voor mijn ei wil ik wel een wijntje gaan drinken. Maar deze maand helaas niet gelukt i.v.m.  peneciline kuur. En toen kwam mijn ei alweer, dus ik heb helaas al vanaff november geen wijntje meer gedronken. Nou ja is niet zo erg, maar af en toe wel erg lekker.
Nou een week na laatste ongi dag krijg ik mijn ei. 2 dagen heel veel steken in de onderbuik en echt zeurende pijn. En enorm pijnlijke tepels. En dat houd een weekje aan. En dan nog de laatste week wachten en zenuwen of ik ongi wordt.  
Voelen jullie je ei ook zo goed en is jullie menstruatie ook heviger geworden??
Veel groetjes Maaike

hallo meiden ik denk dat ik mijn NOD dag ook 1 maart heb vorige keer werdt ik al naa 24 dag ongi   nuu maar afwachten!!!! maar ik voel niks als ik eisprong heb!!! sinds vandaag heb ik weer wat slijm met een beetje bloed erin ik hoop dat ik niet weer ongi wordt zo begon het de vorige keer ook!!!!groetjes xxxx springkikkertje

Terug
Bovenaan