wie nog meer NOD rond 1 maart??

Hoi meiden,

Volgens mij is het zover...ongi...  Al vanaf donderdag een dikke buik en wat krampjes. En vanochtend opstaan met hoofdpijn. Bij mij teken dat in ongi wordt. naar de wc en wat oud bruin bloed. Dus ik denk toch echt dat het vandaag of morgen doorzet!!
Jullie succes met wachten. Ik gaat ronde 4 maar weer in!!
Laten jullie weten hoe het gaat??
Groetjes Maaike

Ha meiden!

Bij mij nog geen rode duivels te bekennen tot nu toe. Ik heb nog niet getest, omdat ik een onregelmatige menstruatie heb. cyclus: 60, 47 en nu...? Ik zit nu op dag 41 en wacht rustig af tot aan de 47 dagen. Ik ben wel heel erg moe en heb steekjes alleen rechts in mijn buik, richting lies. Verder geen klachten, dus het enige wat ik kan doen is afwachten. Elke keer als ik naar het toilet moet, ben ik wel weer benieuwd zou het of zou het niet....
Iedereen die ongesteld is geworden, balen!Maar kom op houdt moed!!
De meiden die hun NOD naderen, succes!!

Groetjes van Patries.

Hai meiden,

Ik heb gisterochtend getest en ik ben gewoon ZWANGER . Kan het nog niet helemaal bevatten hoor! Nou ik geloof dat het gebuikelijk is om met glitters te strooien dus bij deze..

Nou heel veel succes en klusplezier voor de meiden die toch weer ongesteld geworden zijn!
En mocht je nog in afwachting zijn ook heel veel succes en hopelijk tot snel bij het zwangerschapsforum!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Geniet ervan!
Hoeveel rondes hebben jullie erover gedaan?Voelde je ook bepaalde verschijnselen?
Ik ben benieuwd.
Ik zit namelijk te wachten, kan over ongeveer 5 a 6 dagen testen.

Groetjes van Patries.

Hoi patries,

Eigelijk voelde ik heel de maand niet zoveel,alleen had ik afgelopen vrijdag echt wel opeens last van m'n borsten! En kon ik me zaterdagochtend toch echt niet meer inhouden om toch even te testen. Wij zijn in sept/okt gestopt met de pil en dit was de 3e ronde voor ons, aangezien ik zo'n onregelmatige cycles iedere keer had. Daardoor hebben we afgelopen maand gebruik gemaakt van ovulatietesten en toen blijkbaar precies goed geklust

Ik wens je nog veel succes met wachten, ik weet echt hoe je je voelt!! Die vreselijke wachtweken, vooral die laatste dagen voor je NOD. Ik ga voor jullie allemaal duimen!!

XX

Hallo meiden!
Ik ben nieuw op het forum, is het goed als ik met jullie meeklets?
Mijn NOD is op  4 maart, erg spannend...!
Ben 3 januari gestopt met de pil, eerste ronde is niet gelukt, maar misschien deze keer
wel!
Zijn er nog meer meiden die rond deze datum NOD hebben? Lijkt me leuk om ervaringen
te delen.
Groetjes!

Ha meiden!!

Allereerst Yvon van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!
Zaterdag zou ik in principe NOD hebben. Ik dacht ook dat ik ongi zou worden, maar het is bij bruin bloedverlies (ietsje pietsje) gebleven. Dus ik denk dat ik donderdag ga testen als het nog niet is gekomen. Voel me wel heel dik, heel af en toe kramp. Dus het kan toch wel uitopen op een menstruatie. Maar goed ik ga maar hopen van niet.
Zijn er al andere meiden die al wat weten??

Groetjes Maaike

Hoi Maaike,
Nou ik hoop voor je dat het raak is
Spannend die dagen he?
Ik heb zelf ook een hele dikke buik, zelfs zo erg dat ik dikke truien aanmoet
om het voor anderen te verbergen....
Vooral na het eten is het op zijn ergst, heb jij dat ook?
En heb je verder nog symptomen?
Yvon gefeliciteerd! Geniet ervan.

Terug
Bovenaan