A
Anoniem
Guest
hoi allemaal, mijn NOD was gisteren of eergisteren als ik uitga van 39 dagen (laatste cyclus) en er is nog niets! als ik vanuit mijn ei ga tellen (dat weet ik door ovulatietesten) dan moet ik woensdag ongesteld worden.
dus afwachten!!!
ik ren wel 100 keer per dag naar de wc om te kijken of er al iets is...maar nog niet.
heb ontzettend last van kriebels in mn buik en van t weekend waren die weg en had ik last van buikpijn....maar nu zijn de kriebels er weer. mijn borsten zijn wel gevoelig maar dat zegt niets. ik ben ook al vanaf eisprong dikker...moet nu geen strakke kleding dragen! haha...dus als het niet zo is moet ik echt gaan sonja bakkeren!!hihi
het wachten is slopend en elke negatieve test ook...dus wat is wijsheid???
ik ga wachten tot donderdag en dan een testje als het nog niet zover is.
succes allemaal!
xxx liefs E
dus afwachten!!!
ik ren wel 100 keer per dag naar de wc om te kijken of er al iets is...maar nog niet.
heb ontzettend last van kriebels in mn buik en van t weekend waren die weg en had ik last van buikpijn....maar nu zijn de kriebels er weer. mijn borsten zijn wel gevoelig maar dat zegt niets. ik ben ook al vanaf eisprong dikker...moet nu geen strakke kleding dragen! haha...dus als het niet zo is moet ik echt gaan sonja bakkeren!!hihi
het wachten is slopend en elke negatieve test ook...dus wat is wijsheid???
ik ga wachten tot donderdag en dan een testje als het nog niet zover is.
succes allemaal!
xxx liefs E