wie nog meer NOD rond 1 maart??

hoi allemaal, mijn NOD was gisteren of eergisteren als ik uitga van 39 dagen (laatste cyclus) en er is nog niets! als ik vanuit mijn ei ga tellen (dat weet ik door ovulatietesten) dan moet ik woensdag ongesteld worden.
dus afwachten!!!

ik ren wel 100 keer per dag naar de wc om te kijken of er al iets is...maar nog niet.
heb ontzettend last van kriebels in mn buik en van t weekend waren die weg en had ik last van buikpijn....maar nu zijn de kriebels er weer. mijn borsten zijn wel gevoelig maar dat zegt niets. ik ben ook al vanaf eisprong dikker...moet nu geen strakke kleding dragen! haha...dus als het niet zo is moet ik echt gaan sonja bakkeren!!hihi

het wachten is slopend en elke negatieve test ook...dus wat is wijsheid???
ik ga wachten tot donderdag en dan een testje als het nog niet zover is.

succes allemaal!

xxx liefs E

oja en ik heb nog een 'raar verschijnsel'.... ik heb  sinds ei  'zin' om te klussen ( de hele dag door) dit is normaal niet zo....iemand ervaring mee? dit  is in combinatie met de kriebels in de buik. xxx

Hoi!!

Nou ik voel af en toe echt een zoutzak!! En inderdaad na het eten dan denk ik... mmm.. 3 maanden zwanger ofzo zo dik! Ben zelf erg aan de smalle kant en draag al 2 weken de iets te grote broeken en die zitten dan redelijk. Vande week bij vrienden gewooon met mijn knoop open gezeten, kon echt niet meer dicht. Heb al een paar dagen last van kriebels. vorige week zondag zei ik tegen mijn vriendin, heb het gevoel dat het raak is. Maar donderdag kreeg ik al buikpijn. DIe is weggeebt. Dus ik denk dat ik morgen een testje er tegenaan gooi. Ben heel erg benieuwd!! Ik kan echt nergen anders meer aan denken!! Wordt eht een beetje gek van mezelf.
Ik heb trouwens vanaf mijn ei juist geen zin meer in klusssen, Heel raar. Vanaf mijn menstruatie tot aan mij ei, wel en daarna houd het gewoon op!! Heb ook wel snel last van buikpijn. En dan doet het binnenin ook echt pijn. Dus als we klussen is het echt niet fijn en daar baal ik ontzettend van.

Groetjes Maaike

Hi,

Daar was ik weer!
Nu dag 43, nog niks. OOHHHHH!!!!wat is dat wachten toch spannend.
Eigenlijk ben ik over vier dagen op dag 47, vorige cyclus en ik had echt verwacht dat er weer dagen af zouden gaan voor mijn menstruatie.Aangezien dat wel zo was na mijn aller eerste cyclus.
Dus ik hoop echt dat het nu de derde poging raak is, omdat anders mijn cyclus weer zo lang duurt.
Ik lees dat er een aantal verschijnselen hebben, ik hoop zo voor jullie dat het raak is!!!!

Terug
Bovenaan