Wie nog meer NOD rond 18 juni

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik weet ben er heel vroeg mee maar vind het wel gezellig om te babbelen. Ben nu net sinds gisteravond ongi geworden. Maar gelukkig wel met een cyclus van 28 dagen. Dus weer opnieuw berekend kom ik uit op dat mijn NOD op 18 juni valt.
Wie vind het gezellig om dit samen met mij tot die tijd onze ervaringen te delen.

Groetjes Sharine

hoi hoi,

ja mooi optijd joh!
ik weet het niet precies, maar vorige cyclus was 39 dagen (was ook de eerste na de pil) dus dan zou het geloof ik 13 juni zijn....
maar ik voelde laatst wat vreemds en weet niet of dat mn ei was, zoja is mn nod eerder....
wordt dus voor mij heel spannend... heb geen idee!

Hoi Suusle

Als je je ei hebt gevoeld dan kun je ongeveer 14 dagen erna rekenen dat je ongi word. Ik ben precies 14 dagen na mijn eisprong ongi geworden. Dus misschien is je NOD wel eerder dit keer.
Spannend he

Groetjes sharine

heej meiden,

Ik wilde net zelf zo'n topic openen maar zag dat Sharine me voor was :)

Ik heb mijn nod op 17 juni.... tenminste, vanaf januari gestopt met de pil en nu 3 rondes achter de rug van 41, 46 en 34 dagen, ben nu maar van de laatste (en de meest gunstige) uitgegaan, dus dan op 17 juni.

Ik had al een ander topic geopend over mn vette huid (jippie hahha), maar dat heb ik nu sinds een dag of 2 echt heel erg, denk dat mn hormoontjes goed bezig zijn :)

Leuk om elkaar op de hoogte te houden, mn mannetje wordt er nl af en toe simpel van als ik er over door (en door en door) blijf gaan hahaha. Ik ben deze ronde trouwens wel van de ovu-testen afgestapt: reden was omdat ik er enorm gestresst van werd en mn mannetje niet van klussen op commando houdt, dus voor ons werkte dat helemaal niet, bij jullie wel?

xxx Muizeke

Hoi Muizeke

Nou mijn man vind het gelukkig geen probleem dat geklus. Al is hij niet voor om het de gehele maand elke dat te doen. Word voor mij ook iets te veel  maar om een paar dagen voor en een paar dagen na de eisprong om dan om de dag te klussen ach je moet er wat voor over hebben. Mijn man is er niet zo mee bezig als ik. Hij hoort vanzelf wel of het zover is.

Groetjes sharine

hey sharine

nou ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat dat mijn ei was want dan was het wel heel vroeg en dan zou ik een cyclus van ongeveer 28 dagen hebben.....ipv 39! vind ik wel een behoorlijk verschil.... wordt dus stressen deze rond!
wij zijn nog wel behoorlijk aan het klussen, want stel je voor dat ik mn ei nog moet krijgen! gelukkig is mn vriend er ook wel behoorlijk mee bezig...

Hallo sharine,

Ben ik weer. Ik ben zondagavond ongi geworden.
En kom kom dan uit op een cyclus van 29 dagen. (dacht erst 30 maar je moet de 1e dag ongi niet meetellen toch?)
Dus mijn 1e ronde zit er nu definitief op.
Aangezien dit de 1e keer  zelfstandige ongi was na 11 jaar de pil te slikken gok ik er maar op dat mijn volgende cyclus ook 29 dgn zijn en houdt in dat ik mijn NOD 17 juni moet hebben. Dus we zitten weer dicht bij elkaar.
Hopelijk blijft de RD fijn weg. We zullen zien.

Nu heb ik wel een vraag.
Sinds mijn vriend en ik besloten hebben om voor een kleine te gaan ben ik er iedere dag toch wel mee bezig. Wil dit eigenlijk niet te veel, maar ik kan het niet van me afzetten. Heb je dit ook? Is zo moeilijk om er niet aan te denken.
En steeds mezelf afvragen van wanneer zou het zover zijn.
Toch spannend, maar kan allemaal niet snel genoeg gaan.
Dat zullen we hier op het forum toch wel allemaal hebben.
Veel geluk en klusplezier.

Poe poe wat een lang verhaal. ha ha.
Grzzzzz gizzymo

Hallo meiden,

Ik zit ook in ronde 1 nu voor een tweede kindje.
Ik ben al vier keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil in januari.
Ik ben elke keer na 35 dagen ongesteld.
Bij mij helpt monnikspeper erg goed.
Ik slik er drie keer per dag twee en ze werken voortreffelijk. Ik ben na precies 35 dagen weer ongesteld. Erg regelmatig dus.

Ik heb mijn NOD dan ook op 19 juni en ik heb al mijn vruchtbare dagen uitgerekend met de dag van mijn eisprong en alles.
We zijn er dus helemaal klaar voor.

Bij mijn eerste zoontje was het in één keer vrijen raak, dus zelf heb ik het vermoeden dat het deze eerste ronde gelijk raak zal zijn. Maar ja wie zal het zeggen? Gewoon maar afwachten dus..........

Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie?
Ik vind het wel heel erg spannend, want ons eerste kindje was niet gepland, dus dit is voor ons wel het tweede kindje, maar wel de eerste keer er zelf voor gekozen en in het molentje van NOD's en vruchtbare dagen en ik moet zeggen dat het wel heel gaaf is..........Hihihihi. Spannend vooral.
Maar mijn man en ik hebben er erg veel zin in. En mijn zoontje wil graag een broertje vertelt hij me, dus dat zit ook wel snor .

Tot horens!
Groetjes Gerrie.

Terug
Bovenaan