Wie nog meer NOD rond 18 juni

hoi meiden,

jammer voor de gene die net zo als ik toch hun RD hebben gekregen. ik blijf duimen voor degene waarbij ie hopelijk uit blijft!!!!!
ik ga voor ronde 2.

gr dimka

Hallo dames,

na 4,5 dagen overtijd te zijn.... zijn toch de RD's gearriveerd!!! Ik baal er zo van.... Ik had echt verwacht dat het raak was aangezien ik een hele regelmatige cyclus heb. Mijn vriend is ook erg teleurgesteld. Het vreemde is wel dat ik nogsteeds geen buikpijn of iets dergelijks heb.... Alleen vanaf iets na 3 uur vanmiddag veel vloeiing.... Heb net ff zitten huilen, we gaan zo ff op pad,  afleiding zoeken.

Liefs,

Sara

Hey Sara, wat vervelend nou dat de RD!!! zijn gekomen! Ik dacht echt dat je nu zwanger zou zijn. Gemeen van je lichaam he, hoe die je voor de gek houdt! Ik leef met je mee hoor! Ik had dat dinsdag ook zo opeens s'middags na 3 uur. Ook in een keer en heel veel buikpijn en krampen. Gisteren ook de hele dag nog en vandaag eindelijk minder. Het is net of alles er in twee dagen uit moet. Nou daar gaan we weer naar de volgende.
En meid, nieuwe ronde nieuwe kansen hoor! Hopen dat deze ronde ons allemaal iets goeds gaat brengen!

Liefs Yvonne

He Sara

Dat is echt balen he, ik herken het vooral als je zelf het gevoel hebt dat het nog wel eens raak kan zijn, je eigen hormonen die je eigen lichaam voor de gek houd dat mag toch niet. Meid we gaan samen met de rest weer naar de volgende ronde en we gaan ook weer flink voor elkaar duimen dat we nu met z'n allen zwanger mogen raken deze ronde.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan