Wie nog meer NOD rond 18 juni

Monnikspeper zijn pillen, gemaakt dus van monnikspeper.
Ze helpen de menstruatie weer regelmatig komen, vooral na pilgebruik.
Vorige keer had ik ze niet genomen en toen duurde mijn cyclus opeens 5 dagen langer, dus ze helpen echt goed hoor. Als ik ze neem, dan is het precies 35 dagen.
Makkelijk ook om je vruchtbare dagen uit te rekenen.
Dus ja......

Ik hoop maar dat het raak is deze eerste ronde, maar ja dat hopen we natuurlijk allemaal .

Groetjes Gerrie.

Vergéét ik weer wat!!
Wordt niet goed van mezelf.

Ik koop de monnikspeper bij de Tuinen.
Kosten iets van 7 euro.

Succes!
Groetjes Gerrie.

Dag meiden

Ja ik haal hem even weer naar boven anders zakken we heel erg weg. Gelukkig de rode duivels zijn weer verdwenen. Kunnen we nu weer  flink gaan klussen deze week. Hoe is bij jullie meiden is de rd ook weer verdwenen.

Groetjes Sharine

Dag meiden

'Duurt niet al te lang meer en dan komt het volgende eitje weer. Vanaf gisteren zijn we maar weer begonnen met klussen. Je weet maar nooit. Heb nu sinds ik ongi ben geweest nog constant last van ongi gevoel. Vandaag nog ietsje slimmer mijn temp was vanmorgen 36,4 en gisteren 36,6. Misschien toch een vervroegde eisprong. Lijkt me eigenlijk iets te vroeg moet hem pas volgende week maandag hebben. Maar ja je weet maar nooit. Maar ongi gevoel van eisprong duurt toch niet zo lang. Maar ja zijt zo.
Zijn er al mensen die ook alweer flink aan het klussen zijn voor het ei. In iedergeval wens ik iedereen veel succes de komende 3 weken.

Groetjes sharine

Hai Sharine!

Nou ja ik ben dus flink aan het klussen. Zoals je al las op mijn andere topic.
Mijn originele NOD zou 19 juni zijn, maar als ik nu al mijn eisprong zou hebben is dat natuurlijk vroeger.
Ik ga er in ieder geval niet om stressen.
Ik test wel gewoon de 20 of 21ste als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan is het in ieder geval duidelijk!

Hoop dat het gelijk raak is deze ronde!

Liefs Gerrie.

Hoi Sharine,

mijn NOD is op 19 juni, ik vind het weer superspannend. Ga deze ronde uit van 28 dagen en dat betekent dat mijn eisprong op 5 juni is. Dit  weekend wordt weer een klusweekend + maandag, ha ha ha.... Mijn man heb ik daar gelukkig niet mee.
PS: dat gevoel van jou, ik noem het maar even wat naweeig van je ongi, daar heb ik deze maand ook wat last van?????

Alvast duimen omhoog voor het komende weekend!!!!

liefs, Krie_bels

Hoi meiden,

Mijn nod ligt rond de 16e. Als het goed is heb ik ergens tussen woensdag en zaterdag mijn ei. Ik heb vandaag wel al een beetje een steekje onder in mijn buik. . .
Erg spannend!!! Dat wordt weer een boel klussen. Mijn vriend vindt het gelukkig ook niet erg om “op commando” te klussen. Hahaha. Hij heeft toevallig nu een aantal dagen vrij dus hij zal zeker niet te moe zijn. Hihihi.

Ik heb wel gemerkt dat ik er vergeleken met voorgaande maanden iets minder mee bezig ben. Ik kijk minder vaak op de site. Wie weet heeft het een positief effect.

Nou, succes allemaal!!!!

Liefs,

Sara

hoi hoi , ik moet   als het goed is rond 15 juni ong worden( hopelijk niet)   ik heb  wel een cyclus van 31 dagen geteld omdat ik nu de afgelopen twee maanden een cyclus gehad heb van 31 dagen dus ga ik hier maar van uit!! ik ben gisterenmorgen bij de gyn geweest en mijn eitje staat op springen !! maar ja hoe lang gaat het duren dat hij springt dat weet niemand niet!! dus ben benieuwd wat het deze maand brengt,
spannend!!! iedereen heel veel succes en ik ga duimen voor ons allemaal!!!
groetjes wendy

Terug
Bovenaan