Wie nog meer NOD rond 18 juni

hey gerrie,

wat is dat dan monnikspeper? is dat voor een regelmatige cyclus? en waar kun je dat kopen? gewoon bij de drogist?

wij zitten nu in onze 1e ronde voor ons 1e kindje erg spannend hoor, als ik net zo'n cyclus heb als vorige keer (39 dagen) zitten mijn vruchtbare dagen er aan te komen, alleen ik denk dat ik mijn ei misschien al gevoeld heb of nu voel, voel me nu een beetje alsof ik ongi moet worden... maar ja t is allemaal nog nieuw voor ons, dus wij klussen wat af hoor!

Hoi Gizzymo

Moeilijk is het he om er niet aan te denken. Maar weet wel uit ervaring om er niet aan te denken veel beter is om zwanger te raken. We waren 1,5 jaar bezig om zwanger te raken voor de eerste, heb het uiteindelijk opgegeven om natuurlijk zwanger te worden en over te geven om naar de gyn te gaan (man had niet zo'n goede zaad). Toen we uiteindelijk een verwijsbrief kregen om naar de gyn te gaan was het niet meer nodig ik was zwanger. Bij de tweede gingen wij ervan uit dat het weer lang zou gaan duren, we zagen het wel todat ik binnen 2 maanden zwanger was.
Nu ben ik er wel weer mee bezig (te veel) komt ook wel omdat ik dagelijks achter de pc zit (hier). Je leest van alles. Eigenlijk is het verkeerd dan word je er teveel mee bezig gehouden. Maar ja het is zo verslavend. Ik denk ook wel dat ik er teveel mee bezig ben omdat dit dan de laatste zwangerschap word (als het dan goed mag gaan). Word dan ons 3e kindje. Maar goed teveel mee bezig zijn is niet bevordelijk om zwanger te raken. Elk kwaalte,pijntje noem maar op ga je bij je zelf af ben ik zwanger.   Maar goed kan het ook niet laten.

Dit is de 3e ronde

Groetjes Sharine

Hoi Suusle

Het kan best je ei zijn geweest hoor. Je hormonen kunnen erg schommelen soms. Pijn bij eisprong kan erg lijken op pijn bij ongi. Als je maar om de dag klust dan kan het niet mis gaan. Heel veel succes.

Groetjes sharine

maar voel me nu nog steeds zo... kun je dat de hele dag hebben dan? want dan moet er vandaag nog ff geklust worden natuurlijk.... zaterdag voor t laatst dus die zwemmers halen het dan vast niet meer......!

Hoi Suusle

Ja hoor daar kun je de hele dag of zelfs 1,5 dag last van hebben. De  afgelopeh maand had ik er 1,5 dag last van. Dus het is echt mogelijk dat je je eisprong hebt. Maar gewoon om de dag klussen dan is er niks aan de hand. Dan doe je het goed, meer kun je niet doen.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine!

Nou ik voel me nu nog een klein beetje zo, maar al wel wat minder... zal t dan toch maar mn ei zijn geweest, dan zou ik dus over 2 weken ongi moeten worden! ga t in de gaten houden!
Wanneer is jou NOD?

Liefs Suus

Ow oeps wat stom, jij hebt deze topic gemaakt, dus jij hebt 18 juni NOD!
Nou als ik nu mijn ei heb en over 2 week ongi wordt, heb ik ineens een veel kortere cyclus, want ik zat op 13 juni ofzo geloof ik.....

Hallo meiden

Vanmorgen de RD verschenen, dus sluit ik me weer bij jullie aan! Werd er vanmorgen om 6 uur al wakker van, heb erg pijnlijke ongikrampen. Mijn cyclus is 27 dagen, dus mijn volgende NOD is 20 juni. We zullen er weer een fijne klusronde van maken!!
Ik rekende bij mijn cyclus altijd de ongidag bij de oude en nieuwe cyclus, dus ik dacht altijd een cyclus van 28 dagen te hebben. Dit blijkt dus 27 dagen te zijn. Stom he ?

We gaan dus de 8e ronde in voor ons eerste wondertje!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan