Wie nog meer NOD rond 18 juni

He Natascha

Ik ga voor je duimen meid het zal inderdaad een heel mooi kado zijn voor je verjaardag. Hoop echt dat voor jou de RD uitblijven.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja het is echt raar ik voelde het niet echt aankomen nu. Normaal is het ook s'morgens en dan heb ik erge pijnlijke krampen en nu alleen een zeurderig ongi-gevoel. Ik had dit echt niet verwacht! Maar ik ben wel blij dat ik niet pas over twee dagen ongi geworden ben. Mijn cyclus is nu wel mooi 27 dagen. En het kan dan wel kloppen he dat ik mijn ei gevoeld heb op zondag net als jij! Nou op naar ronde 9!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Yvonne en Sharine, jammer dat  de RD's gearriveerd zijn. Succes in de volgende  ronde.  
Natshja, spannend!!!

Bij mij nog  steeds geen RD's. Ben dus inmiddels 3 dagen ovetijd. Heb ook nog geen buikpijn ofzo. Wel nogsteeds moe en af en toe misselijk. Mijn vriend vindt het nu ook wel spannend. heb gisteren getest  en hij vroeg me of ik vandaag weer wou testen. (ondanks dat je minstens 3 dagen moet wachten, maar goed!!!) ik moest zelfs de dure nemen van hem.  mijn uitlegt over het aanmaken van hormonen moet ik straks nog ff herhalen.
we kregen onverwachts bezoek toen ik aan het testen was. hij kwam toch heel lief even naar  boven om te kijken naar het resultaat. nu maar weer een aantal dagen wachten op de volgende testdag.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Dus nog steeds heel spannend voor je, ga ook flink voor je duimen.

Liefs Sharine

Hallo Sara,

Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent hoor! Ik hoop het echt voor je. Wel spannend he zo?

Liefs Yvonne

Mijn Nod was morgen, maar vandaag al ongi. Flauw! Om welke reden dan ook had ik goede hoop deze keer. Volgende (3e) ronde beter!

Hey wat jammer zeg! Had ik ook hoor, mijn NOD is vandaag, maar werd gister al ongi! Nu ga ik weer naar ronde 9! Hopen maar op een beter ronde nu!

hoi meiden,
rood wit blauw, succes in ronde 3.

hier verder nogsteeds geen rd's. wel nogsteeds super misselijk en gevoelige borsten. mijn temp is wel wat gedaald, (gisteren ook al). maar verder helemaal geen tekens van rd's. vind het erg spannend, maar ook nog wel verwarrend....  ik ga vrijdag weer testen. hoelijk dan wel positief.

Liefs,

sara

Terug
Bovenaan