Wie nog meer NOD rond 18 juni

Dag meiden

Nou hier is de rode duivels helaas weer geariveerd. Vanmorgen was mijn temp gedaald en 1 uur later ongi geworden. Maar ik had het gisteren al wel gedacht, maar goed dan maar weer naar de volgende ronde.

He Yvonne

Het word met jou nu wel spannend hoor. Ik lees al weer wat andere kwaaltjes dan de vorige maand, dus de kans zit er bij jou wel dik in. Ga nog flink voor je duimen.

En alle andere meiden voor jullie ga ik ook natuurlijk ook flink duimen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine!

Bah vervelend zeg! Had zo gehoopt voor je dat het raak was! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen hoor.

Ik ga morgen testen, wilde eerst donderdag maar ik kan niet langer wachten. Tenzij de RD bij mij morgenvroeg nog verschijnen dan he. Dan ga ik ook weer door naar de volgende ronde. Heb vandaag draderig doorzichtig slijm, heel raar dat heb je normaal bij je eisprong ook. Mijn ongikrampen worden ook iets meer, dus ik ben er bang voor dat ze toch nog verschijnen morgen. We zullen zien.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ongikrampen hoeven niet te duiden op een ongi hoor, ik had bij de beide zwangerschappen last   van ongikrampen voor mijn NOD en zelfs een tijdje later nog. Dus dat zegt niks, je kunt wel als je zwanger bent meer last van afscheiding krijgen. Oehhh het word nu echt spannend bij je Yvonne laat je me het morgen weten als je getest hebt.

Liefs Sharine

Ja, dat doe ik direct hoor! Mijn darmen spelen ook een beetje op dus mischien wel niet echt ongi/krampen! Hoop het echt, zo spannend!

Helaas bij mij zijn net de  gekomen!! Een dag te vroeg en met weinig pijn van tevoren. Maar ja mijn cyclus is ongeveer wel gelijk dat scheelt. Op naar de 9e ronde maar.
En Sharine ik snap er niks van werkelijk!

Hoi sharine en Yvonne,
Wat vervelend voor jullie!:-( En al helemaal omdat jullie best lang bezig zijn!
Bij mij is er nog niets te zien,heb ook geen ongi pijn meer.Wel een stekerig/brandend pijntjes dan weer links en dan weer rechts,maar dat heb ik al ongeveer 1,5week.Dus voor mij afwachten op de ongi of Vrijdag weer testen.Ik ben zaterdag jarig,zou wel een heel mooi kado zijn...

Dank je Natasja, ik zal voor je duimen dat het bij jou wel raak is hoor! Dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn he? Laat het nog maar even horen wat je doet met testen.

liefs yvonne

Hoi Yvonne

Ik weet niet wat ik lees ben je nu zo ineens ongi geworden. Wat erg ik had echt het idee van jij kunt nu weleens zwanger zijn. Dan gaan we weer met z'n tween naar de volgende ronde toe.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan