wie nog meer nod rond 27 oktober??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
mijn nod is op 27 oktober en kan eigenlijk niet wachten, ik heb steeds het idee dat ik zwanger ben, maar ik zit pas in ronde 2 dus het lijkt me sterk dat het nu al 'raak'zal zijn.
zijn er misschien meiden die zin hebben om   gezellig mee te kletsen??
groetjes amanda

Hi,

Ook ik heb mn NOD 27 oktober, spannend he, nog een week wachten..
Tis voor mij 6e ronde en elke ronde weer ben ik er heilig van overtuigd dat het wel eens raak kan zijn. Nu ook weer.. Probeer mezelf niet gek te maken. En met jou, voel je al dingetjes? Ik heb alleen gevoelige borsten en af en toe wat krampjes helemaal onder in mn buik.

Voor mij is het trouwens mn 1e kindje.

groet, Suza

hoi meiden, ook ik moet rond die periode ongi worden.
het is vor mij ronde 4 dus ik zit mooi tussen jullie in. ook ik heb het idee dat ik zwanger ben (gevoelige tepels, krampen in mijn eierstok en ook meer afscheiding dan normaal), maar ja we zullen maar afwachten.

hoihoi,

Mijn NOD is ook 27 oktober en dit is mijn derde ronde.
Ik heb geen idee of het misschien raak is of niet.
Vorige ronde had ik veel verschijnselen waarvan ik dacht zwanger, maar het was gewoon PMS
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Groetjes

hallo allemaal
ik heb ook wel last van krampjes in mijn lies, en van de week heel veel afscheiding.op het moment voel ik van alles in mijn buik,of misschien wil ik het wel voelen en maak mezelf gek.dit is dus pas ronde 2 voor ons eerste wondertje dus geloof eigenlijk niet dat het al raak kan zijn maar je weet maar nooit.die week wachten duurt wel erg lang vind ik. allemaal succes met wachten en duimen maar voor en positieve test!!!
groetjes amanda

Hallo allemaal
Nou mijn NOD is ook rond 27 okt. Tenminste dat hoop ik want vorige maand werd ik pas na 33 dagen ongi. Dat duurde toen echt heel lang.
Heb ook al een paar dagen heel erg pijnlijke tepels en voel ook af en toe wat in mijn buik rommelen. Ik hoop natuurlijk dat dat zwangerschapsverschijnselen zijn maar probeer mezelf ook niet gek te maken met al die steekjes en krampjes.
Ben trouwens ook pas met de tweede ronde bezig  voor ons eerste kindje.

Nou ik hoop dat de week een beetje snel gaat en dat natuurlijk bij iedereen de ongi lekker wegblijft en we elkaar volgende week kunnen feliciteren met positieve testen.

Heeft iemand trouwens ook al ovulatie testen gebruikt, ik denk eraan om ze volgende maand te gaan gebruiken als het niet gelukt is deze keer.
groetjes hunny

hallo
ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt maar zit er inderdaad over te denken om ze halen als het nu niet raak is.ik wou dat eerst eigenlijk niet doen want wij hadden allebei zoiets van; ik stop met de pil en dan zien we wel wat er gebeurd, maar nu het eenmaal zover is kan het voor ons niet snel genoeg gaan.ik denk dat iedereen hier dat 'probleem'heeft
groetjes amanda

Ik gebruik geen ovulatietesten en ben dat voorlopig ook niet van plan.
Mij iets te geforceerd en hoor er ook veel tegenstrijdige berichten over.

Wel let ik op mijn afscheiding en klussen wij wat extra in de vruchtbare dagen.

Wij zijn trouwens bezig voor ons tweede kindje, we hebben al een zoontje van 19 maanden.

Terug
Bovenaan