wie nog meer nod rond 27 oktober??

Mijn hoop op een positieve test op zaterdag word ook al minder.
De eerste tekenen van een ongi kondigen zich al aan, puist op kin, lichte krampjes en een ontzettend gezellig humeurtje ahum!
Maar goed zolang er nog geen ongi is houdt ik mijn vingers gekruist!
En hebben jullie al een voorgevoel?

@Niesje,

Ja ik vermoed het ook de RD er weer aankomen, maar ook weer niet, want ik heb sinds vandaag steeds krampjes en dat heb ik gewoon nooit zo ver van te voren. En mn vriendinneje die nu zwanger is herkende het daaraan dat ze zwanger was.. dus hou hoop, maar ja dat heb ik elke maand weer. Hoop doet leven hahha.

Hopen voor ons allemaal dat we zwanger zijn!

Hoeveelse ronde voor jou?

groet, Suza

hoi hoi allemaal

nou ik heb nog steeds last van mijn tepels, dat duurt nu al ruim een week maar mijn hoop voor deze maand word toch steeds minder. Dat zegt mijn gevoel gewoon,
Voel mijn buik soms ook wel maar denk dat dat gewoon bij mijn ongi hoort.

Ben ook pas met de tweede ronde bezig en heb 9 jaar de pil geslikt, ik weet dus echt nog niet helemaal hoe mijn cyclus is en welke pijntjes daar bij horen. Vroeger voor dat ik aan de pil ging had ik altijd super buikpijn maar verder niks.

Mijn eerste natuurlijke menstruatie duurde ook maar een dag of 2/3. Niet zo heel lang dus het is maar afwachten wat deze maand breng, Werd het trouwens ook pas na 33 dagen.

Nou meiden, ik duim voor jullie

Is er iemand van jullie die wel eens eerder getest heeft als zijn NOD, omdat je het niet meer uithield van de zenuwen???

liefs hunnybun

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend dus totaal onverwacht positief getest  
Maar zaterdag ga ik nog een keer testen voor dezekerheid omdat ik zo vroeg getest heb.
Maar het lijntje was al duidelijk zichtbaar

quote: niesje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 13:23:26'));

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend dus totaal onverwacht positief getest  
Maar zaterdag ga ik nog een keer testen voor dezekerheid omdat ik zo vroeg getest heb.
Maar het lijntje was al duidelijk zichtbaar

Wauw Niesje, wat fantastisch! Vooral omdat je het niet meer verwachtte. We kennen elkaar wel niet omdat ik noiit op dit forum ben geweest maar wil je toch alvast voorzichtig feliciteren.
Geniet ervan en laat nog even weten, vinden we leuk!

Liefs
Lucia

Hee meiden,

Ik kom toch maar even zeggen dat ik komend weekend zoo spannend vind... Eind maart is mijn Mirena verwijderd en in de zomer bleek dat ik PCOS heb. Dus in de medische molen en ik heb 1,5 weken geleden mijn allereerste eisprong ooit gehad! En nu dus afwachten, wat gaat deze week langzaam... Maak mezelf letterlijk helemaal gek! En ik voel eigenlijk helemaal niks, behalve enorme zenuwen... hahaha. Iedereen veel succes en de eerste voorzichtige zwangerschap is al een feit: gefeliciteerd!! Hopelijk volgens wij allemaal....!!! haha

PS. Zou toch mooi zijn, allereerste eisprong raak... zucht...

hoi niesje
gefeliciteerd met je zwangerschap!!ik moet dus ook vrijdag of zaterdag ongi worden, maaar zou ik nu al kunne testen??ben alleen bang voor teleurstelling, maar ja, een ongi is ook teleurstelling.
groetjes amanda

Hoi Meiden,

Ik heb gister de test gedaan en ook al was het een   licht streepje ik ben dus zwanger!!
Helemaal door het dolle heen en ik hoop dat deze zwangerschap wel goed gaat. En Niesje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop voor je dat alles goed gaat.

Veel liefs van,

Charmedgirl

Terug
Bovenaan