wie nog meer nod rond 27 oktober??

Hoi meiden!

Ook ik heb net getest en: zwanger! weliswaar heel licht streepje, maar het was er!

Moet het nog even verwerken hoor.. pfffffffff had steeds van die ongiekrampjes jullie ook?

groet, Suza

hallo allemaal
ik heb net toch maar een test gedaan, kon niet meer wachten.helaas negatief!!maar ja, eigenlijk ook te vroeg en zolang de rd's er niet zijn heb ik hoop.ik voel me wel zwanger maar mijn lichaam kan me ook voor de gek houden, je weet maar nooit!!
groetjes amanda2

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik hoop dat ik wat glitters heb gevangen.
groetjes amanda2

Wauw wat gaaf nog 2 zwangere meiden leuk hoor!!
Allemaal vroege juli moeders

Ik voel helemaal niks, behalve idd een vaag ongi gevoel.

Amanda, bij mijn eerste testte ik pas met 6 weken positief, dus hopelijk test je binnenkort toch nog positief.

LEuk zeg het is nu al een vruchtbaar topic! Hoop voor de andere meiden dat het ook raak is! Inderdaad vroeg in juli, heerlijk een zomerkindje!

groetjes Suza

Heej onwijs leuk voor de meiden die postitief getest hebben, Gefeliciteerd,
Jullie hebben mij nu alleen wel in de verleiding gebracht om ook te testen maar ik probeer maar sterk te blijven en het nog niet te doen. Vorige maand duurde het ook 33 dagen voor mijn ongi en ik zit zaterdag op 28 dagen dus dan zou het nog wel even kunne duren voor mijn ongi of liever natuurlijk positieve test.

Nou voor de rest van de meiden die nog aan het afwachten zijn, ik duim voor jullie en voor mezelf natuurlijk.

liefs hunnybun

Hey zwangere meiden,

Gefeliciteerd! Ga er maar vast lekker van genieten.

Ik heb nog hoop. Ik heb wel wat bruine afscheiding gehad vandaag en wat krampen, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Dus hier nog spanning.

Succes nog met afwachten allemaal!

Groetjes,
Leeuwtje

Helaas, vandaag zijn de rd's in alle hevigheid gearriveerd . Het was pas onze 2e ronde, maar ik had erg goede hoop. Nu even een dip en in mijn achterhoofd is alweer een stemmetje bezig: we hoeven toch hopelijk niet weer zolang te wachten.....

Morgen voel ik me vast alweer een stuk beter en dan gaan we vol goede moed de 3e ronde in.

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze ronde.

Liefs,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan