Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

He rot voor je lien, leef met je mee, en wat duurde al dat wachten lang meid.
Sterkte de komende tijd.

En jammer van die m&ms lukt ik graag:)

Hoi meiden,

Net even een beetje gekeken en gerekend.  Ik ga er gewoon vanuit dat deze cyclus een foutje was en dat ik gewoon een cyclus van 28 dagen aan hou, omdat het daarvoor 6 maanden 28 dagen was. Ik reken maar vanaf vandaag,omdat het nu echte ongi is en dan kom ik op 14 maart uit. Zal dit kloppen??? Ik zie het vanzelf, voer hem gewoon zo in. 14 maart dan  zijn er 4 bekenden jarig, genoeg afleiding!!!

Liefs Lientje

OOOOOOHHHHH wat jammer voor jullie!!! Gelukkig hebben jullie ook steun aan elkaar!!!! Wat heb je een lief mannetje!!!! (ik ook hoor)
Ja volg mij idd vanaf je eerste dag ongi tellen, maar toch ook heeeel gezellig dat je met ons mee gaat naar de volg ronde hoor!!! En als we dan allemaal positief testen houden we een m&m middag!!!!!!!!

Jeetje vind het echt jammer hoor!
En ook in de gaten houden met ovu testen ofzo, misschien is dat ook duidelijk wanneer je ei weer is!
Dikke kus maantje

Ja, daar gaan we voor allemaal positief testen en een M&M middag!!! Ach en oktober was ook niet de goede maand, dan is m'n mannetje al jarig, ahum .... Gewoon positief blijven denken!!! Zullen we elkaar weer treffen onder het kopje de M&M Ladies? Maantje, Kids en wie daar nog meer zin in heeft...

Liefs Lientje

Jaaa gezellig maken we met zn allen een nieuwe start!!!!!
doe jij m maken? Of heb je dat al ondertussen gedaan?

Ja, dat heb ik al gedaan!!! Dile jij natuurlijk ook, en noelie? Zijn zoveel ladies, sorry weet alle namen zo niet....

Meiden we zijn verhuisd naa M en M ladies!!!!!!!
We zien jullie daar!!!!

Terug
Bovenaan