Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Hee meiden,

Jullie berichtjes doen me goed!!!!

Loop alweer bijna krom van de buikpijn, dat begint rond 6 uur en houd pas weer op als ik lig te slapen, erg vervelend!!! Vandaag een paar drupjes oud bloed verloren. Heb nu ook enorme rugpijn, maar dat komt wrs door m'n houding door de buikpijn.

Sorry, ik ga niet uitgebreid kletsen, ik ben echt bekaf en heb pijn. Morgen vrij,dus dan horen jullie wel weer!

Liefs Lientje

Hee meiden,

Vanmorgen tegelijk met mijn mannetje opgestaan en getest...negatief...was dit keer een test van predictor. Af en toe een drupje oud bloed,dat is toch nog steeds geen rd????

Ik moest zo net bijna overgeven

Liefs Lientje

This toch wat met jou!

Wat een onzekerheid. Ben je normaal erg ongesteld? Omdat je nu telkens maar een beetje- druppels hebt?

Hopelijk komt er binnenkort meer ckerheid.

Je houd ons iig wel is spanning!! En... aan de pc gekluisterd   haha

Ga je nog naar de Huishoudbeurs??
Ik ga morgen!!

Liefs KIDS XX

Nog steeds geen RD nee...wat vreemd zeg...Verder gaat het wel? Of nog steeds buikpijn enzo?
Vervelnd hoor als je niet weet wat er is! Ga je nog wat doen of heb je besloten om een bankdag te nemen>?
xie maantje

Hoi meiden...

Ik ga met jullie mee naar november!!!! De duiveltjes zijn gearriveerd, ondanks dat ik teleurgesteld ben ben ik ook heel blij, raar he? Eindelijk duidelijkheid en nu hopelijk ook snel van die buikpijn af. Ik voel me nog steeds knap beroerd, maar m'n lichaam heeft het natuurlijk knap zwaar gehad met de wetten van de natuur .

Meiden, bedankt voor al jullie steun, jullie zijn echt heel lief voor me geweest! Ik zou jullie graag allemaal op M&M's trakteren, maar dat gaat via de compu een beetje moeilijk. Maar dan het volgende probleem, waar kan ik jullie nou allemaal vinden???

Liefs Lientje

Ps Help...wanneer zou nou mijn nodzijn?????????????

Hey Lientje,

Wat ontzettend vervelend, nou!
En dat na zo lang hopen en wachten. Ik hoopte echt dat het raak zou zijn.
Je klinkt nog positief, maar ik kan me voorstellen dat je je erg verdrietig voelt...

Heel veel sterkte en gaan voor de volgende ronde!!

He Lientje, wat jammer nou!!!!!!!!

Ik gun het je zo.

Ik hoop dat je  niet te veel lichamelijk klachten hebt/krijgt.

Op naar novenmber. Mijn nieuwe nod is 8 maart. Heb ik uitgerekend via babbybrabbel.org en dan via interactief. Daar zit een datumcalculator waar je meerdere eerste dagen van ongesteldheid kunt invoeren.
Hoop dat je me kunt volgen, ben een beetje duf van de antibiotica.  

Wat de mm's aangaat, ik hou het maar bij special K met chocola.... heb ik toch nog het gevoel wat gezonds eet .

Een fijne valentijnsdag

Liefs Noelie

He snoepje, voelde ik me zo flink...moet je niet van zulke berichtjes sturen ...maar thanks! 'Mijn mannetje en ik hebben vaak twijfels of het wel allemaal gaat lukken, door dit alles kregen we weer hoop, dat is nu weer een beetje vervlogen!!! Dat maakt me gewoon wel heel verdrietig. Kreeg vanmorgen een heel lief kaartje van hem en zo'n zelfde soort tekst had ik op zijn kaart.
Ik weet niet wat de toekomst ons mag brengen, maar ik weet wel dat ik hem samen met jou tegemoet wil gaan.Love you!!!
Tja, dat zit welgoed dat weten we allebei wel, we gaan door het vuur voor elkaar.  We gaan gewoon weer door, op naar ronde 8, yeah!!! Sorry, voor de meiden die al veel langer bezig zijn...maar die herkennen het misschien ook wel....

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan