Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

sorry.....  4 weken dus de week voor je nod dan...nou ben zelf ook de tel kwijt en voor jou kan ik ook niet meer tellen!!!! Je weet wat ik bedoel! xie

Hoi meiden,

Heb net , ik heb de hele avond buikpijn gehad en had op een gegeven moment bloed bij het afvegen. Toch komt de ongi niet echt gang,  morgen zal ik wel echt ongi zijn, denk ik....

Ben ondanks mijn mooie uitspraken toch erg teleurgesteld, ik had toch een beetje hoop...

Liefs Lientje

Ohhhhhh neeeeee....  wat erg, maar nog niet helemaal toch en is het gewoon rood???? Heb je dit altijd als het moet beginnen? Oh ik had het jullie zo gegund!!!!!! Nog even volhouden he? Misschien houd het vanzelf op!
En in het ergste geval kunnen alle aanstaande nov mama's, die allemaal met je meeleven, je er doorheen sleeeeepen!!!!!!
dikke kus  

Hee maantje,

Ik ga zo sporten, dus sta echt op tijd, maar natuurlijk nog wel even snel reageren...
jullie zijn allemaal zulke fijne aanstaande mama's!!!

Vanmorgen ging ik met tegenzin naar de wc, want de rd was immers gearriveerd...maar nee, geen druppel !?!?!?!?!?!?!?

Meiden, ik snap er niks meer van...jullie??? Ik ga nu sporten, wie weet barst het dan los.
Tot gauw!!!                        Liefs Lientje

Hee meiden,

Lekker gesport een drup oud bloed verloren en that's it.... Moet zo  centjes verdienen, dus ik ga even eten.

Tot gauw!!!

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Wat een thriller zeg! Jij wordt ook heen en weer geslingerd met al die ontwikkelingen. Volgens mij zit elke aanstaande moeder op dit forum jouw verhaal te lezen en leeft iedereen mee.

Ik hoop op een blije afloop voor jullie en in de tussentijd: "hang in there!!!"

xx

Hee Lientje!
Misschien komt het helemaal niet meer terug...zou dat even fijn zijn!!!  Of kan het niet dat het oud bloed is wat er dan toch nog even uit moet? AAAhhhhhhh hoop hetzo!!!!

Had gisteravond buikpijn en misselijk, we hebben de hele nacht liggen draaien!!!! En vanochtend ook 3 druppels...het gaat gewoon weer verder!!!???????????  Ik laat het maar op zn beloop!

Ik zie je bolg berichtje tegemoet natuurlijk!!!! xie maantje

Hoi Lientje,

ben erg benieuwd of je RD hebben doorgezet. Ik weet dat je vanavond een late dienst hebt. Lekker afleiding...lekker werken...
Ik hoop dat de rd zijn meegevallen en misschien is het een innesteling geweest ?!

Hoe is het met de andere meiden? Al weer aan de klus?? Klussen jullie alleen extra veel ronde het ei of de hele maand door ...??
Ik heb het idee dat ik mijn ei voel maar eigenlijk kan dat niet....
Als het goed is rond/na het weekend.

Mofa; hoe is het met jou?? Of heb je weer problemen met het internet?

Ik hoor het wel...

Liefs KIDS XX

Terug
Bovenaan