Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

hoi hoi

mijn nod is 10 februari!
Het is voor mij de eerste ronde samen met me ventje dus ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.

fingers crossed voor jullie allemaal!

Liefs
vientje

Hallo allemaal!

Mijn NOD is ongeveer 8 februari. We zijn sinds mei aan het proberen voor een tweede en in september was ik zwanger maar dat ging al heel snel mis. Helaas!   In oktober ging ik bloeden en in december kreeg ik weer m'n eerste ongesteldheid. Daarna pas weer na 35 dagen. Mijn  cyclus voor de miskraam  was ongeveer tussen de 29 en 31 dagen.  Ik gok dus  maar  op de langste cyclus van voor de miskraam, namelijk 31 dagen.
Lang verhaal kort: mijn nod is rond 8 februari

Ik voel nog  geen spanning maar dat begint bij mij vaak 3 a 4 dagen voor de nod dag.  

Heel  veel sterkte iedereen en leuk om voor het eerste met "lotgenoten" naar dit moment toe te leven!  

Groetjes!

Hey Hey

Mijn NOD is op 13 februari ongeveer en ik zit in ronde 1 met mijn mannetje.. Ben razend benieuwd!!

Liefs Bella

Hoi . Ik heb waarschijnlijk 10 februari mijn NOD. Tenminste zo ongeveer. Ben vorig jaar in 1 keer zwanger geraakt, maar dat is op 7 september uitgedraaid in een miskraam. We zijn dus weer druk bezig, maar vind mijn cyclussen behoorlijk lang duren sinds die miskraam. Namelijk 22 oktober, 27 november, 4 januari. Moeten dus altijd behoorlijk lang wachten voor we weten of het weer raak mag zijn. Maar ja als het maar een keer lukt toch? We gaan dus maar zo ongeveer van 10 februari uit. Ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden, dat het maar snel raak mag zijn. Groetjes .

hoi mofa
mijn nod is 7 febr en dit is onze 2 ronde voor ons derde kindje
wel ergggggg leuk zoveel meiden rond de zelfde datum ik hoop dat er straks veel zwanger berichten zijn
en ik ben net zoals jij erg nerveus.
mijn man en ik hadden een werkweek  van 1 week afgesproken maar helaas kreeg ik de laatste 2 dagen griep dus ik denk niet dat het is gelukt nou ja nieuwe ronden nieuwe kansen

dikke kus angela

Hee hoi,

Hoe is het hier met de spanning en de kwaaltjes?

Liefs Lientje

Hoi, hoi!

Normaal valt het qua spanningen wel mee rond deze tijd omdat mijn nod nog wel ff duurt (8feb.) maar dit keer heb ik een ander gevoel in m'n buik en wat meer opgeblazen dus het voelt nu wel wat spannender! Zal het wel of niet?! Probleem is alleen dat ik wel vaker een opgeblazen gevoel heb gehad en dat verdween dan weer na een paar dagen en dan werd ik toch gewoon ong. Maar ik weet niet meer in welke periode van m'n cyclus dat was. Dankzij dit forum weet ik sinds heel kort dat ik ook mijn eisprong kan voelen. Misschien was dat het geval de vorige keren toen ik een opgeblazen gevoel had. Ik heb 'm deze maand dus voor het eerst bewust  gevoeld en dat was vorige week  woensdag voor ongeveer 3 dagen. Ik had toen ook een beetje een opgeblazen gevoel maar anders dan nu en ook steken in m'n buik. Dat hield op en twee dagen later heb ik dus weer een heel ander gevoel in m'n buik.
Ik weet dus niet zo goed wat ik er van moet denken. Zit ik mezelf nu wat aan te praten? Let ik er te veel op?

Hoe zit dat bij jullie? Wat voelen jullie allemaal?

Groetjes!

Hallo meiden,

Ik moet ongesteld worden op 7 februari (als het allemaal een beetje klopt natuurlijk). Dus spannend. Ik heb geen last van zwangerschap dingetjes, maar probeer mezelf ook echt niet gek te maken. Wil niets voelen wat er nog niet is, haha.
Vullen jullie allemaal je NOD nog in op de NOD lijst van februari? Dan stata het mooi in een lijstje en is het goed overzichtelijk voor iedereen!

Succes iedereen de komende dagen!

Terug
Bovenaan