Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

pffff wat duurt wachten toch lang  haha
en mijn nod is denk ik nog later nu want denk dat ik ongeveer dinsdag mijn eisprong heb gehad en dan word het denk ik pas 14 mijn nod
hahaha op valentijnsdag
dat zou wel een leuk kadootje zijn
succes meiden!!
xxxx

Hoi meiden,

Spannend hoor! Voor een aantal komt de nod datum wel erg dicht bij. Ik moet zelf nog ff wachten, namelijk 8 februari. Ik heb nu al wel een dag of 5 last van een opgezette buik. Maar ik heb geen gevoelige borsten en dat is voor mij een teken: ben twee keer zwanger geweest (1 dochter en 1 keer een miskraam) en beide keren had ik erg gevoelige borsten. Ik geloof   het dus nog niet zo.

We wachten dus rustig af. Hoe gaat het met jullie allemaal?

Groetjes!

Hoi,

Nog geen bijzonder nieuws hier, maar de 4 februari nadert, spannend!!! Allemaal veel suc6 met wachten. Liefs Lientje

Hee hoi,

Vandaag lekker in de tuin bezig geweest, leuke afleiding.  Morgen (of overmorgen) is mijn nod, spannend!!! Maar ik verwacht er  gewoon niet iets van, ik hoop het natuurlijk wel. Verder geen bijzonder nieuws. Iemand anders???

Liefs Lientje

Hoe is het met de dames??
Nog niets in zicht??

Ik moet nog even wachten tot 8-2, maar we moeten elkaar wel op de hoogte houden hoor! Daarvoor leven we te veel met elkaar mee!!

Liefs en suc6

Hoi meiden,

Vandaag is mijn nod, maar er is nog geen rd te zien. Toch verwacht ik dat ze wel komen (ronde 7). Ik voel me verder oke. Ik hou jullie op de hoogte!!!

Liefs Lientje

Hi,

Het is zeker spannend Lientje 79, maar we houden elkaar zeker op de hoogte. Ik hoop voor je dat de rd duiveltjes weg blijven

Liefs Mofa

Terug
Bovenaan