Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Hey allemaal, ik heb mijn nod 12 februari,
ik heb al een dochtertje van 3,5 jaar en heb vorig jaar een MK gehad op 7 weken. Bij die zwangerschap was het raak in de eerste ronde. Van mijn dochtertje raak in de 6de ronde. Mijn vuchtbare dagen zijn voorbij dus ik ben benieuwd. Het is nu de eerste ronde dat we opnieuw proberen.

9 februari, dan is het spannend voor mij.
Nog nergens last van, en ik heb eigenlijk ook het idee dat het deze keer niet gelukt is.
Weet niet waarom hoor, soort voorgevoel.
Maar het is pas ronde 4 voor ons, dus nog niets aan de hand.
Zoals de vorige keren zal de spanning toch wel toeslaan als het een paar dagen van tevoren is. kan je niet tegenhouden toch?
Ik ben zo benieuwd of het bij jullie raak is!

Groetjes,
Brinn

Hallo jongens....
Ik ben nieuw op dit forum en sinds twee maanden hard aan het klussen.
Ik heb al een dochter van twee en toch is het weer zwanger willen worden alsof het de eerste is, je zoekt weer naar symptomen en wat je kan gaan voelen. Zowel bij mijn eerste als nu, ben ik direct na het stoppen met de pil, gestopt met menustrueren, heel lastig want de nod is nu gokken. Ik heb de laatste tijd veel last van buikpijn en slechte ontlasting, ben moe en denk af en toe wat in mijn borsten te voelen, kan ook schijn zijn natuurlijk. Ik ga ervan uit dat mijn NOD 7 februari is. Heeft er nog iemand last van niet ongesteld worden na stoppen met pil?

Hallo, hallo!

Ik sluit me graag aan bij de wachtrij!
Als het goed is wordt ik zondag ongi of eigenlijk liever niet, maar ja daar heb je helaas weinig over te zeggen en dat alleen al is erg vervelend grrr.....

Nog 5 nachtjes slapen....
Ben wel al zo'n 1,5 week onwijs moe met opstaan en 's avonds na het avondeten denk ik al aan naar bed toe gaan, als het al niet eerder is! Verder voel ik helemaal niets bijzonders dus ik vrees van niet....

Maar ik hoop nog steeds van wel!!
Hebben jullie al kwalen??

Succes met afwachten!
Hou vol!

Liefs 365

Hee hoi,

4 februari mijn nod (ronde 7), dus het is zoals gewoonlijk weer spannend, maar ben er wel vrij rustig onder.
Ik heb geen klachten, behalve dan een paar dagen last van veel afscheiding, niet fijn! Daarnaast heb ik last van vage buikklachten, maar dat kan ook wat anders zijn.  Wacht even mijn nod af en anders even naar de dokter.  Dus eigenlijk voel ik me wel oke!

Allemaal suc6 in deze spannende dagen!                Liefs Lientje

Hoi lieve meiden,

Nou nog een aantal dagen en dan testen, ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen...!

Ik denk dat ik een week na mijn NOD pas ga testen(als de  zich niet laten zien natuurlijk!!!)

Nog succes met wachten dames

Groetjes Mofa

Hoi Mofa,

Mijn mannetje en ik hebben inderdaad ook afgesproken, mochten de rd niet arriveren de 4de dan gaan wij pas na een week testen.

Liefs Lientje

Hee meiden!

Voor iedereen waarbij de NOD er aan zit te komen, heel veel succes en ik duim voor heel veel positieve testen!!!

Ik hou jullie in de gaten!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan