wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad het is dus ff afwachten wat het resultaat is,heb een week daarvoor een baarmoederfoto gehad en zijn mijn eilijders doorgespoeld hoop nu dat het er baat bij heb gehad.ik zit nu in mijn 8e ronde.
ik hoor het wel wie nog meer rond die tijd haarheeft.

groetjes

Hoi, ik heb 16 dec mijn NOD.
Hoe weet je dat je afgelopen weekend je eisprong hebt gehad?
Heb je getemperatuurd of voel je dat gewoon??

Ik denk zelf dat ik ook afgelopen weekend mijn ei heb gehad,omdat ik vanaf gisteren een verhoogde temp had.
Het is voor ons ronde 2 en we gaan voor een derde kindje.

Groetjes

hoi hoi

ik heb het uitgerekend via een andere site www.babybrabbel.nl daar kan je zien wanneer je je eisprong ongeveer heb ik had hem zaterdag dus heb jij hem nu ongeveer.
ik ben voor een vierde kindje bezig
 succes

groetjes

Hallo,

Ook ik heb 15 dec. nod..We zitten in ronde 3 voor 2e kindje...Ik had het zaterdag erg warm, volgens mij had ik toen mijn eisprong...Dit zou kunnen kloppen volgens website van Predictor...Ik vind het elke keer weer erg spannend...

Groetjes, Caroline

Hoi meiden!

Ik heb op de 19e mijn NOD. Tenminste, dat is mijn 25e dag, en tot nu toe heb ik 3 keer een cyclus van 25 dagen gehad, dus daar ga ik maar van uit.
Rond deze periode dan dus de eisprong. We doen ons best! Spannend he, die weekjes aftellen. Duimen maar!

Groetjes van Vennie

Ha meiden,

Ik heb ook rond de 18e dec mijn NOD. Het kunnen wat dagen eerder zijn maar ook een dagje later. Mijn cyclus varieert van 28 tot 31 dagen. Zelf denk ik dat ik vandaag mijn eisprong heb.
Wij zitten in ronde 3 voor ons derde kindje. Hoop zo dat het gaat lukken omdat ik niet heel veel leeftijdsverschil tussen de kinderen wil hebben. Zelf scheel ik 9, 8 en 5 jaar met mijn broers en zus. En dat heb ik altijd wel jammer gevonden. Je wordt dan toch als het kleine zusje gezien,
Meiden echt leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten.

Groetjes,
Liene

Hoi engel 35,jij dacht dat ik nu ongeveer mijn eisprong moet hebben,maar ik heb eerder mijn NOD als jou,dan is mijn eisprong toch ook eerder?
Ik kijk zelf ook altijd bij babybrabbel en daar gaf de banner aan dat ik 2 dec mijn ei had,en zondag had ik dus die temp.vehoging,dus dat klopt volgens mij wel.

Altijd weer spannend he,dat afwachten tot je NOD.

IK las dat je voor de vierde gaat,leuk joh.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben 34,heb een zoon van bijna 12 en een zoon van 5.(tussen hen in heb ik bij 11 weken een miskraam gehad)

Heb jij zoons/dochters??

hoi hoi

ik ben 35 jaar en heb een dochter van 19,en een zoon van 12,en nog een kleine meid van 5jaar
ik heb sins 2jaar een hele lieve vriend en hij is zo goed voor mijn kinderen en hij wil graag een kindje van zich zelf hij is bijna 9 jaar jonger als ik en ik wil graag zijn wens in vervulling laten gaan hij is echt mijn prins op het witte paard
en ik was na mijn derde zwangerschap gestereliceert en heb het 8 maanden terug ongedaan laten doen en heb vorige week een baarmoeder foto laten maken en mijn eilijders door laten spoelenzo voelde het dus niet prettig maar ben blij dat het achter de rug is en dat ik niet wist wat me precies te wachten stond maar in ieder geval doe ik dat nooit meer
zo nu weet je wat meer over mij vertel eens wat meet over jou zelf

groetjes

Terug
Bovenaan