wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

Hoi meiden!

IK BEN ZWANGER!!!!

Ik had gisteren mijn NOD en heb vanmorgen getest. Een dikkere PLUS kon bijna niet! Joepiedepoepie! We zijn erg dankbaar, want we hebben eind augustus een miskraam gehad. En nu ben ik eind augustus, een jaar later, uitgerekend!

Hier komen de sterretjes:

Veel succes allemaal!

Liefs, Vennie.
(4 wk en 1 dg) (hihi)

helaas hier na 9 dagen toch de ,op naar ronde 7 helaas,gelukkig was ik net niet ongi op vacantie maar kan toch wel.
liefs van een  romy

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-12-2006 16:21:16'));

helaas hier na 9 dagen toch de ,op naar ronde 7 helaas,gelukkig was ik net niet ongi op vacantie maar kan toch wel.
liefs van een  romy

hoi romy

ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is
hou me op de hoogte
ik hoop wel dat je een geslaagde vakantie heb gehad

groetjes

quote: Vennie72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-12-2006 11:40:26'));

Hoi meiden!

IK BEN ZWANGER!!!!

Ik had gisteren mijn NOD en heb vanmorgen getest. Een dikkere PLUS kon bijna niet! Joepiedepoepie! We zijn erg dankbaar, want we hebben eind augustus een miskraam gehad. En nu ben ik eind augustus, een jaar later, uitgerekend!

Hier komen de sterretjes:

Veel succes allemaal!

Liefs, Vennie.
(4 wk en 1 dg) (hihi)

gefeliciteerd meid

geniet ervan

groetjes

quote: Anoniem1971 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2006 22:40:57'));

Hallo meiden,

Hier ook heel GOED NIEUWS: Ik ben ZWANGER. JIPPIE, ik ben ontzettend blij en kan het eigenlijk nog niet echt bevatten.

Dinsdagochtend had ik al getest omdat ik enorm chagrijnig was, maar de uitslag was een heeeeeeeeeeeel erg dun streepje. Dus ik durfde er eigenlijk niet op te hopen. Vanavond weer getest en nu was er een duidelijke streep zichtbaar. Echt geweldig. Hier wat glitters voor iedereen ****************************************** ************************************************
******************************************* ***********************************************
****************************************** ************************************************

Engel, zag ik nou goed (ergens anders op deze site) dat je ook zwanger bent?

Nu duimen dat alles goed blijft gaan en dan ben ik 25 augustus uitgerekend van ons derde kindje, hi hi hi.

Liefs,
Liene

dat heb je zeker goed gelezen
ben dezelfde dag uitgerekend spreek je op het aug fotum
maar geniet er lekker van

groetjes

Terug
Bovenaan