wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

sorry mijn oudste is 16 ik heb een beetje te snel getikt op het bord

hoi hoi,
mijn nod is ook 18 dec,ben in ronde 6 en ook in de race voor een nr 4 .
groetjes romy

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2006 14:42:47'));

hoi hoi,
mijn nod is ook 18 dec,ben in ronde 6 en ook in de race voor een nr 4 .
groetjes romy

leuk dat je ook voor de vierde gaat hoe oud ben jij en je kids vind ik wel leuk om te weten
groetjes

hoi,
ik ben 33 jaar (bijna 34 6 jan) en mijn kids zijn 5,3 en 9 mnd.
groetjes romy

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2006 14:47:38'));

hoi,
ik ben 33 jaar (bijna 34 6 jan) en mijn kids zijn 5,3 en 9 mnd.
groetjes romy

oja vergeten ik heb 2 dochters en 1 zoontje.en we hebben ons best gedaan dit weekend haha

ik heb me van het weekend ook al flink zitten uit te sloven maar ik voel het wel in mijn onderbuik het iriteert gewoon ik heb ook het idee dat mijn eisprong nog niet geweest is ik voel een vervelende gevoel in mijn buik aan de rechte kant heel appart dat heb ik nog niet mee gekregen in de 8 maanden dat ik aan het klussen bent heel vreemd maar het zal wel mischien iets teveel geklustmaar ik heb er heel erg van genoten het was niet zo dat het moest aan de ene kant wel maar zo voelde het niet
moet maar weer ff afwachten duurt nog ff voor het de 18de is dan kletsen we wel over vanalles je moet toch wat

groetjes

Hoi,Engel35,leuk dat je ook een jonge moeder bent.
Ik kreeg mijn oudste toen ik 22 jaar was en aangezien ik ook nog veel jonger lijk,keken de mensen me altijd zo aan van "zeker een ongelukje".

En nu nog geloven sommigen het niet als ik vertel dat ik een zoon van bijna 12 heb,ik ben dus 34 maar de meesten schatten mij op 26-27 .
Ik ben inmiddels 16 jaar samen met mijn man(8 jaar getrouwd inmiddels).

Omdat ik bij de eerste zo'n kl*te bevalling heb gehad,durfde ik nooit voor een tweede te gaan,maar na 5 jaar begon het toch wel weer te kriebelen en overwon de kinderwens het van de angst.
Eerst een miskraam gehad bij 11 weken en toen dus nog een tweede (en weer was de bevalling een enorme teleurstelling.

Nou, ik hoop snel weer een berichtje vanje te lezen.

Voor alle andere meiden:eek:ok natuurlijk heel veel succes.

Groetjes

hoi,
ja we hadden wel lol met het klussen maar ik merk wel dat er ook wat druk achter komt te zitten,ik zou nl graag willen dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit,wanneer we het net zo ongeveer willen als de eerste 2 meiden dan "heb" ik nog maar tot maart april.dat is tenminste ons tijdslimiet.maar je weet niet of het ons gegund word natuurlijk.maar aangezien dit echt de laatste word wil ik niet echt een "nakomertje".de 2 meiden trekken heel veel met elkaar op dus zou het leuk vinden als mijn kleine mannetje ook een kameraatje heeft.ik kom zelf ook uit een gezin met 4 en dat is toch heel leuk,niet altijd natuurlijk maar ik merk wel dat ik dit met de ene doe   endat met de andere,het is lekker verdeeld zeg maar. dus ja ik heb er een tijdslimiet op gezet,lukt het niet dan is het jammer maar ben ook dolgelukkig met mijn 3 koters..maar de 18e is nog ver weg dus we moeten ons tot die tijd maar goed bezig houden he.tot horens groetjes romy

Terug
Bovenaan