wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

Hoi meiden!

Ik ben 35 jaar en heb een zoontje dat in januari 2 jaar wordt...Even een gekke vraag misschien, maar zijn jullie meteen gestopt met het drinken van alcohol toen je zwanger wilde worden? Niet dat ik zo veel drink, maar een wijntje in het weekend en soms door de week vind ik toch wel lekker. Je leest hier zoveel tegenstrijdige verhalen over. Soms zeggen ze dat het niets uitmaakt de ander keer zeggen ze weer dat je beter helemaal geen alcohol kunt drinken als je zwanger wil worden...Wat is jullie advies?

Oh ja, wij zitten dus in ronde 3 voor een 2e kindje...

Groetjes,
Caroline

dames daar ben ik nog ff voor ik naar bed ga
het eerste over alcohol en wijntje in het weekend kan geen kwaad ik neem er af en toe ook wel eentje als je echt zwanger bent dan kan je het nog altijd laten staanik zelf rook en mijn kinderen zijn gezond en ik ben ook niet van plan om te stopen dan ga ik wel veel minder roken en blijft het kindje als het gaat lukken ook een beetje klein dan hoeft het ook geen zware bevalling te zijn maar dat is ieder voor zich toch

ik heb zelf 2 keer in die 8 maanden dat we bezig zijn 3 weken overtijd geweest en naar ons idee lijkt het ons meer op 2 miskramen want de pijn was echt ondragelijk toen ik ong werd maar ik weet het niet zeker want ik heb al 8 maanden last van mijn borsten en moet veel plassen maar wie weet en trouwens ik hoef het ook niet te weten of het zo was

en als de vierde niet zou lukken omdat de leeftijd ook een beetje meespeelt ben ik ook heel gelukkig met wat ik al thuis heb lopen

maar ik spreek jullie gauw weer ik ga nu mijn bedje opzoeken

hoi dames
ik heb me nod 17 dec
spannend weer
ik heb vanaf   24 nog om de dag geklust en vrijdag en zaterdag ook
zondag en maandag was me vriend niet lekker
dus is afwachten als je ei sprong hebt klussen julluie dan ook nog?
klussen wij verkeerd?
\ik ga voor een 2de heb al zoon van bijna 9 ben zelf 31
mijn vorige zwangerschap kwam onverwachts maar wel welkom
ik weet eigelijk niet waneer je moet klussen doen wij goed of moet je na je ongi klussen?
groetjes maaike

Hoi,Maaikeh,wij klussen vanaf de tiende dag na de eerste dag van mijn menstruatie om de dag en dan tot 2 dagen na de eisprong.(ik temperatuur ieder dag,dus als je een temp.verhoging hebt,is je eisprong geweest).
Hopenlijk gaat het zo lukken.

hoi,
tja ik rook en drink niet dus dat is wel gemakkelijk,en klussen doe wij vooral rond de eisprong en nog een paar dagen daarvoor en daarna om zeker te weten en voor de rest doen we het alleen maar spontaan anders zijn we er teveel mee bezig en word het helemaal zon "moetje" en we zijn ook wel eens te moe hoor,ik vlieg hele dagen van hot naar her ,dan vallen mijn oogjes gelijk dicht als ik mijn kussen voel.gisterenavond ook weer zo maar mijn mannetje dacht ach ze heeft wel een leuk setje aan ,dus ja toch maar geklust want ja je weet maar nooit of je eisprong later is maar ja het viel niet mee want we waren allebei zoooo moe dat we maar afgesproken hebben dat als we alle twee zo moe zijn ik maar een flanelle pyama aandoe(haha).
groetjes romy

Hoi Romy,

Vorig jaar in november hadden wij bijna niet geklust, allebei verkouden, wat grieperig en moe. Op de dag dat ik m'n ei voelde, hebben we uiteindelijk toch maar geklust, dat was pas de tweede keer en ook meteen de laatste keer die ronde (was inmiddels ronde 27). Inmiddels ligt het resultaat beneden in zijn bedje te slapen en is inmiddels alweer 4 maanden! Dus wie weet is het bij jullie ook niet voor niets geweest!

Groetjes,
mama van Tijs

quote: leeuwtje06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2006 12:08:40'));

Hoi Romy,

Vorig jaar in november hadden wij bijna niet geklust, allebei verkouden, wat grieperig en moe. Op de dag dat ik m'n ei voelde, hebben we uiteindelijk toch maar geklust, dat was pas de tweede keer en ook meteen de laatste keer die ronde (was inmiddels ronde 27). Inmiddels ligt het resultaat beneden in zijn bedje te slapen en is inmiddels alweer 4 maanden! Dus wie weet is het bij jullie ook niet voor niets geweest!

Groetjes,
mama van Tijs

hoi,wat lief van je om me een hart onder de riem te steken!!!
ik hoop dat je gelijk hebt,ik voel wederom weer van alles in mijn lijf natuurlijk en het duurt helaas nog even.maar het is waar,het moet maar net op het juiste moment zijn!!
groetjes romy

hoi meiden
maakt het ook nog uit welk tijd stipt je klust?
wij hebben vrijdag na 24:00 geklust en zaterdag ook pas om 1:30
en die berekening van die tite die uit rekend waneer je vrucht baar bent is dat betrouw baar?
zondag zou dan mijn eisprong zijn 2dec maar we hebben vrijdag nacht geklust en zaterdag nacht zondag en maandag was me vriewnd niet lekker dus toen niet geklust
groetjes maaike

Terug
Bovenaan