wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

hoi,
hier nog steeds geen rode. ik word er gek van .heb toch de neiging om met een andere test te gaan testen,ik bedoel niet met die digitale maar iets anders,ik ben eigenlijk altijd keurig op tijd geweest en ook nog steeds geen ongipijn.je zit nou echt zo tussen hoop en vrees he,zo van nou ja de test was neg dus het zal wel niet maar waar blijven die duivels dan.hoe dan ook als ze komen ,ik zit er mee op vacantie,vrijdag gaan we weg dus ook al word ik het vandaag dan nog is het balen!!!!
groetjes romy

hoi dames

hier een hele gelukkige moeder ik heb net 5 min terug een test gedaan en wat denk je
ZWANGER ik zit nu te huilen van blijdschap ik ben zo gelukkig na 8 maanden er staat echt dat ik zwanger bent vlinder dank je voor die glitters ik had ze echt nodig
romy ik geef jou *********************
alle glitters die je nodig hebt hoop dat jij ook gauw pos test heb

groetjes bianca

Hey Bianca,gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super yoh!!
Geniet ervan.

Tot op het aug. forum??

Wanneer ben je uitgeteld?
Heb je al klachtjes?

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2006 14:55:19'));

hoi dames

hier een hele gelukkige moeder ik heb net 5 min terug een test gedaan en wat denk je
ZWANGER ik zit nu te huilen van blijdschap ik ben zo gelukkig na 8 maanden er staat echt dat ik zwanger bent vlinder dank je voor die glitters ik had ze echt nodig
romy ik geef jou *********************

alle glitters die je nodig hebt hoop dat jij ook gauw pos test heb

groetjes biancahoi,
wauw ,wat geweldig!!!!!gefeliciteerd!!!!!dank je voor de glitters,hier nog steeds geen    duivels,hoop dat ik toch ook bij jullie mag gaan horen maar denk het niet maar ja.heb jij met een andere test getest nu,omdat bij jou het ook eerst neg was??
vind het voor jou echt super ,geniet er van!!!!!!!!!!!!
 romy

Hallo meiden,

Hier ook heel GOED NIEUWS: Ik ben ZWANGER. JIPPIE, ik ben ontzettend blij en kan het eigenlijk nog niet echt bevatten.

Dinsdagochtend had ik al getest omdat ik enorm chagrijnig was, maar de uitslag was een heeeeeeeeeeeel erg dun streepje. Dus ik durfde er eigenlijk niet op te hopen. Vanavond weer getest en nu was er een duidelijke streep zichtbaar. Echt geweldig. Hier wat glitters voor iedereen ****************************************** ************************************************
******************************************* ***********************************************
****************************************** ************************************************

Engel, zag ik nou goed (ergens anders op deze site) dat je ook zwanger bent?

Nu duimen dat alles goed blijft gaan en dan ben ik 25 augustus uitgerekend van ons derde kindje, hi hi hi.

Liefs,
Liene

heej meiden,

Het is wel een vruchtbare periode he? rond 18 december???
Ik hoop dat het bij mij ook raak is morgen, 22 december NOD, zie mijn andere topic : moedergevoel, ik schrijf morgen weer een berichtje...
Spannend?!
Hoe is het met de rest van de meiden?

xxx

Ben ik nog maar de enigste NOD rond de 18e is de rest al allemaal zwanger???
xxx

quote: Anoniem1971 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2006 22:40:57'));

Hallo meiden,

Hier ook heel GOED NIEUWS: Ik ben ZWANGER. JIPPIE, ik ben ontzettend blij en kan het eigenlijk nog niet echt bevatten.

Dinsdagochtend had ik al getest omdat ik enorm chagrijnig was, maar de uitslag was een heeeeeeeeeeeel erg dun streepje. Dus ik durfde er eigenlijk niet op te hopen. Vanavond weer getest en nu was er een duidelijke streep zichtbaar. Echt geweldig. Hier wat glitters voor iedereen ****************************************** ************************************************
******************************************* ***********************************************
****************************************** ************************************************

Engel, zag ik nou goed (ergens anders op deze site) dat je ook zwanger bent?

Nu duimen dat alles goed blijft gaan en dan ben ik 25 augustus uitgerekend van ons derde kindje, hi hi hi.

Liefs,
Liene

hoi hoi

klopt ik ben ook 25 aug uitgerekend
leuk he en spannend

groetjes tot bij zwanger aug site

Terug
Bovenaan