quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 07:30:03&apos

);
quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 14:27:02&apos

);
hoi romy
vanochtend weer het zelfde als gistrochtend weer een beetje bloed en nu weer niet meer
wat zal het toch betekenen ik heb geen ong pijn meer en ik weet het ook niet of het innesteling is ik wacht tot vrijdag en als er dan nog niks is ga ik maar mijn laatste test doen
en waar ga je precies heen met vakantie?
groetjes
hoi,
hier nog steeds geen.heb vanochtend test gedaan en weer NIET ZWANGER! en als je het teststaafje eruit haalt een heeeeel vaag 2e streepje.word er niet goed van!
wij gaan naar center parcs in peer(belgie) dus je snapt ongi zijn als je ook moet zwemmen is niet fijn.ik heb ook geen ongipijn alleen af en toe steken in mijn rechterzij net als ttoen ik zwanger was alleen tja dat ben ik nu niet he.dus ik snap ook niks van mijn lijf.in verband met vac laat de rode maar komen!!!!kunnen we tenminste ook weer naar de volgende ronde. hoe is het nu met jou,nog steeds hetzelfde?ook vervelend zeg maar als het innestelings bloed is zou dat wel super zijn,aleen die neg testen at moeten we daar nu toch mee!!!!romy
hoi hoi
bij mij nog steeds hetzelfde nog steeds geen ong maar ik probeer wel ff tot don of vrij te wachten om te teste maar ik heb ook geen ong pijn meer het is wel heel vreemd
ik hoop voor jou dat je niet volgende week ong word lijkt me zeker niet leuk om dan te zwemmen aan de ene kant hoop ik dat je zwanger bent we houden mekaar op de hoogte
groetjes