wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

ik had zaterdag mijn nod nog geen rd`s ik heb vanmorgen een negatieve test gehad. we zitten in ronde 9 en ik was vanmorgen bij de huisarts om het een en ander qua medische molen door te spreken. Ik zie hier wel tegenop. maar misschien is het niet meer nodig. ben regelmatig sàvonds licht misselijk en heb wel al 3 dagen een licht ongi gevoel. ook pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd als ik ongie moet worden.

willen pas zwangere hun verhaal doen over wat zij voelde zo voor en op de nod????
groetjes bonus

ronde 9 1ste kindje 37 jaar

Hoi meiden,

Ik moet morgen mijn NOD hebben (bij 25 dagen, wat de laatste 2 maanden ook zo was), maar vandaag nog geen voorbode gemerkt van afscheiding ofzo.... Dus tot vrijdag wordt het spannend (dag 28)!!!

Wel heb ik het idee dat mijn borsten boller worden en droom ik al nachten achter elkaar hele absurde dromen. Nu had ik dat van de zomer ook toen ik zwanger was (helaas mk geworden...), dus ik ben benieuwd of dat dromen nu dus weer een vorrkteken is. Spannend!!!!

Veel succes voor hen die ook nog aan het afwachten zijn!!!

Groetjes, Vennie

35 jaar, ronde 3 na mk, 1e kindje

HOi dames,

vrijdag NOD, wij zijn op van de zenuwen, ook omdat we het per ongeluk nog op de juiste dag 'gedaan' hebben. We waren er op dat moment niet zo heel erg mee bezig, later kwam ik er achter dat het nog in mijn vruchtbaarste periode was ook nog!

Ik hoop dat het geholpen heeft!
Vandaag wel rare buikklachten, geen idee of het met de RD te maken heeft, lijkt me stug 4 dagen voor NOD en mijn cyclus is 28 dagen. Hebben jullie dat ook?

We zijn nu originele cadeautjes aan het verzinnen mocht het raak zijn, we willen het met kerst aan onze ouders vertellen ook al is het wat vroeg.
Hoe vertellen jullie het als het raak is?

xxx

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 14:27:02'));

hoi romy

vanochtend weer het zelfde als gistrochtend weer een beetje bloed en nu weer niet meer
wat zal het toch betekenen ik heb geen ong pijn meer en ik weet het ook niet of het innesteling is ik wacht tot vrijdag en als er dan nog niks is ga ik maar mijn laatste test doen
en waar ga je precies heen met vakantie?

groetjes

hoi,
hier nog steeds geen.heb vanochtend test gedaan en weer NIET ZWANGER! en als je het teststaafje eruit haalt een heeeeel vaag 2e streepje.word er niet goed van!
wij gaan naar center parcs in peer(belgie) dus je snapt ongi zijn als je ook moet zwemmen is niet fijn.ik heb ook geen ongipijn alleen af en toe steken in mijn rechterzij net als ttoen ik zwanger was alleen tja dat ben ik nu niet he.dus ik snap ook niks van mijn lijf.in verband met vac laat de rode  maar komen!!!!kunnen we tenminste ook weer naar de volgende ronde. hoe is het nu met jou,nog steeds hetzelfde?ook vervelend zeg maar als het innestelings bloed is zou dat wel super zijn,aleen die neg testen at moeten we daar nu toch mee!!!!romy

quote: vlindertje4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 22:50:39'));

Hallo dames, ik kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb getest...................................en wij zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben zo superblij.

Ga nu lekker mijn bed opzoeken.

Alle andere dames:heel veel succes in de volgende ronde of nog met afwachten.

super super super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!echt geweldig!!!!!!strooi wat glitters onze kant op oke.geniet er van!!!romy

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 07:30:03'));

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 14:27:02'));

hoi romy

vanochtend weer het zelfde als gistrochtend weer een beetje bloed en nu weer niet meer
wat zal het toch betekenen ik heb geen ong pijn meer en ik weet het ook niet of het innesteling is ik wacht tot vrijdag en als er dan nog niks is ga ik maar mijn laatste test doen
en waar ga je precies heen met vakantie?

groetjes

hoi,
hier nog steeds geen.heb vanochtend test gedaan en weer NIET ZWANGER! en als je het teststaafje eruit haalt een heeeeel vaag 2e streepje.word er niet goed van!
wij gaan naar center parcs in peer(belgie) dus je snapt ongi zijn als je ook moet zwemmen is niet fijn.ik heb ook geen ongipijn alleen af en toe steken in mijn rechterzij net als ttoen ik zwanger was alleen tja dat ben ik nu niet he.dus ik snap ook niks van mijn lijf.in verband met vac laat de rode  maar komen!!!!kunnen we tenminste ook weer naar de volgende ronde. hoe is het nu met jou,nog steeds hetzelfde?ook vervelend zeg maar als het innestelings bloed is zou dat wel super zijn,aleen die neg testen at moeten we daar nu toch mee!!!!romy

hoi hoi

bij mij nog steeds hetzelfde nog steeds geen ong maar ik probeer wel ff tot don of vrij te wachten om te teste maar ik heb ook geen ong pijn meer het is wel heel vreemd
ik hoop voor jou dat je niet volgende week ong word lijkt me zeker niet leuk om dan te zwemmen aan de ene kant hoop ik dat je zwanger bent we houden mekaar op de hoogte

groetjes  

quote: vlindertje4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 22:50:39'));

Hallo dames, ik kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb getest...................................en wij zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben zo superblij.

Ga nu lekker mijn bed opzoeken.

Alle andere dames:heel veel succes in de volgende ronde of nog met afwachten.

gefeliciteerd meid geniet er lekker van
hou ons wel verder op de hoogte hoe het allemaal veloopt
en wij kunnen zeker wat glitters van jou gebruiken

groetjes

Hey meiden,bedankt voor jullie felicitaties!!
Hierbij heel veel glitters voor jullie:

Ik zal voor jullie duimen en ga jullie verhalen zeker nog volgen.
Ik ga nu natuurlijk ook bij de augustus mama's schrijven.

X Vlindertje4

Terug
Bovenaan