wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

hoi,
ik kom uit prov zeeland.
en ja ik heb dat ook tijdens het vrijen.ook zoiets van het hoeft niet meer,klinkt gek maar gewoon een beetje weerzin,gisterenavond weer gedaan maar niet van harte.wil wel maar mijn lijf niet ofzo.gek he.ik blijf ook echt een gevoelige buik hebben .jij ook?
groetjes romy

oja en dat snap ik ook niet dat de berichten van onderen staan en niet van boven.zou inderdaad veel makkelijker zijn.ben trouwens ook wel benieuwd hoe het dan dinsdag is ,ook omdat je misschien nu wel zwanger bent.....!
groetjes romy

hoi romy

ik las bij baby brabbel dat je als je nod de 16 nu zou zijn dat je de 14de al kan testen
en ik heb zon last van mijn onderug en ook bij mijn eilijders of stoken
en we hadden het ook gisteren en vandaag ook weer gedaan maar ik wou heel graag maar mijn baarmoeder vond het niet goed wat doet ons lichaam met ons het is net of je ong moet worden
het is niet zon prettig gevoel

ik hoor gauw van je
groetjes

hoi,
ja hier ook een soort ongi gevoel nog steeds en....gevoelige borsten(!).wij hebben niet meer geklust maar ik denk ook dat het voor het eitje geen zin meer heeft.mijn nod is de 18e en niet de 16e dus ik zal echt moeten wachten tot de 16e alhoewel ik bij de vorige keren ook vroeger getest had en het luid en duidelijk zwanger was,daar is hier op het forum nog een hele discussie over geweest van of dat wel of niet kan maar ja ik heb het 3 keer gedaan te vroeg en het was toch al pos.ik geef dat hormoon misschien makkelijk af of zo.ik weet ook niet wat dat is,de 16e is zaterdag dus misschien dat ik het donderdag al probeer  maar weet het nog niet zeker hoor.het voelt alsmaar of dat ik ongi moet worden maar zo lang van te voren??het word steeds spannender he,zal best wel teleurgesteld zijn als we weer naar de volgende ronde moeten hoor.maar ja .
ben je al een beetje nerveus voor morgen?gaan ze dan nog iets byzonders met je doen of is het alleen praten over hoe het gegaan is?(misschien doen ze wel een echo of zoiets,kunnen ze misschien al wel iets zien......je weet het nooit natuurlijk)
ik hoor wel weer van je groetjes
p.s vlinder heb jij al last van kwaaltjes ondertussen??

hoi hoi

nee ik ben niet zenuwachtig voor morgen want ze zeiden al dat de eilijders toegankelijk zijn kon je ook zien ik denk dat er niet zoveel er morgen over te zeggen is ik denk dat ze toch zeggen wacht het nog maar ff af
en ik zou het morgen eigenlijk nog niet willen weten ik wacht liever tot donderdag dat vind ik veel spannender om een pos test te hebben en je zit in je eigen omgeving en het is veel leuker als je man thuis komt en het hem dan verteld want hij zal door het dolle heen zijn dan is het fijner om met zijn tweeen te zijn dan er vreemde zijn die zeggen je bent zwanger snap je,en het is voor hem zijn eerste kindje.

maar dat ong gevoel heb ik nooit al ruim een week van te voren altijd een dag van te voren
ik hoop dat ons lichaam ons niet voor de gek houd want ik heb toch een sterk gevoel dat ik zwanger bent

spreek je later ik moet gaan werken
groetjes

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2006 10:00:59'));

hoi hoi

nee ik ben niet zenuwachtig voor morgen want ze zeiden al dat de eilijders toegankelijk zijn kon je ook zien ik denk dat er niet zoveel er morgen over te zeggen is ik denk dat ze toch zeggen wacht het nog maar ff af
en ik zou het morgen eigenlijk nog niet willen weten ik wacht liever tot donderdag dat vind ik veel spannender om een pos test te hebben en je zit in je eigen omgeving en het is veel leuker als je man thuis komt en het hem dan verteld want hij zal door het dolle heen zijn dan is het fijner om met zijn tweeen te zijn dan er vreemde zijn die zeggen je bent zwanger snap je,en het is voor hem zijn eerste kindje.

maar dat ong gevoel heb ik nooit al ruim een week van te voren altijd een dag van te voren
ik hoop dat ons lichaam ons niet voor de gek houd want ik heb toch een sterk gevoel dat ik zwanger bent

spreek je later ik moet gaan werken
groetjes

hoi,ik deel met jou het sterke gevoel dat het raak is maar ja we zullen zien,jij gaat dus donderdag testen,ik ga morgen denk ik alvast een test halen,ik las net in mijn zwangerdagboek van de laatste dat ik toen zelf een week van te voren heb getest en toen was hij ook positief dus ja het gaat nu zeker kriebelen,ik hoop dat ik het vol kan houden!!! groetjes

weet je hoe moeilijk het is om tot donderdag te wachten het liefst doew ik het ook nu ik heb wel nog 3 testen liggen ik hoop dat ik er nog van af kan blijven al is het moeilijk misschien doe ik er morgen wel 1 maar ik weet het nog niet zeker wat zal ik doen?
het is allemaal zo spannendwachten wachten

hallo dames ik heb maandag ook mijn nod (zoals jullie dat noemen) ben sinds gisteren erg misselijk. las dat   de 10 de de zogenaamde innestel dag was. ik kan ook moeilijk wachten tot maandag..maar ik doe het wel...nog een week wachten om eventuele teleurstelling tegen te gaan. ook al is het moeilijk om realistisch te blijven, dat je 50 % kans hebt...
maar mijn lichaam zeg ja maar mijn verstand zegt...we zien het vanzelf wel..

Terug
Bovenaan