quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2006 10:00:59&apos

);
hoi hoi
nee ik ben niet zenuwachtig voor morgen want ze zeiden al dat de eilijders toegankelijk zijn kon je ook zien ik denk dat er niet zoveel er morgen over te zeggen is ik denk dat ze toch zeggen wacht het nog maar ff af
en ik zou het morgen eigenlijk nog niet willen weten ik wacht liever tot donderdag dat vind ik veel spannender om een pos test te hebben en je zit in je eigen omgeving en het is veel leuker als je man thuis komt en het hem dan verteld want hij zal door het dolle heen zijn dan is het fijner om met zijn tweeen te zijn dan er vreemde zijn die zeggen je bent zwanger snap je,en het is voor hem zijn eerste kindje.
maar dat ong gevoel heb ik nooit al ruim een week van te voren altijd een dag van te voren
ik hoop dat ons lichaam ons niet voor de gek houd want ik heb toch een sterk gevoel dat ik zwanger bent
spreek je later ik moet gaan werken
groetjes
hoi,ik deel met jou het sterke gevoel dat het raak is maar ja we zullen zien,jij gaat dus donderdag testen,ik ga morgen denk ik alvast een test halen,ik las net in mijn zwangerdagboek van de laatste dat ik toen zelf een week van te voren heb getest en toen was hij ook positief dus ja het gaat nu zeker kriebelen,ik hoop dat ik het vol kan houden!!! groetjes