hoi,
ja ik moet ook nog van alles doen ,ik ga ook maar zo meteen beginnen,de kleinste kan kruipen sinds een week dus roefeld lekker door de kamer,maar ga hem zo eerst maar eens in bad doen,ik zit ook wel eens op marktplaats en ebay maar de klokt tikt dan snel verder he.
kinderen vinden de kapper inderdaad niet zo leuk of kunnen niet stilzitten maar dat moest van mij ook niet hoor,na al die jaren had ik mezelf aan geleerd om mee te knippen als ze hun hoofd bewogen en ik heb ook engelengeduld er voor(het was echt mijn vak!!) en zo waren zelfs de meest drukke en huilerige kinderen binnen 10 min geknipt en ook netjes hoor want ik kan het niet aan zien als het niet goed geknipt is,en ik had een ballenbak dus na het knippen lekker spelen.nu zie ik wel eens kinderen die slecht geknipt zijn en dan jeuken mijn vingersweer hoor,ook hoor ik wel eens dat ze de kinderen gewoon half geknipt de deur uit sturen,nou dat vind ik onbegrijpelijk,dat mochten die meiden die bij mij werkten niet hoor.ik zeg altijd maar zo als je kinderen goed kan knippen dan kan je alles knippen!kinderen worden wel eens gezien als de mindere doelgroep maar het blijft een feit dat die haren altijd goed moeten zitten zonder fohnen en gel zoals bij volwassenen.dus technisch moet je veel beter knippen,je kunt het niet verbloemen.
groetjes romy