wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

heb je ook last waar je eierstoken zit ik wel en mijn tepels zien er ook anders uit ze zijn groter en er zitten bultjes eromheen die heb je normaal altijd maar zijn ook groter en als je plast dan net het laatste druppels dat voel je ook onder in je buik
wie weet

Goedemorgen dames,daar ben ik ook weer.
Heb gister de hele dag gewerkt en had 's avonds ook nog vergadering tot 21.30.
Ik werk 2 dagen als groepsleidster op een kinderdagverblijf.
Vind ik ook genoeg,zo hou ik genoeg tijd over om met mijn 2 kids leuke dingen te doen.

Ik heb eigenlijk nog nergens last van,behalve van af en toe steken in mijn liezen,maar of dat er mee te maken kan hebben???

Spannend he,dat afwachten,ik zit gewoon de dagen af te tellen.

hai,
ja engel ik heb het ook waar mijn eierstokken zitten ongeveer,ik dacht dat het een beetje een opgeblazen gevoel was de eerste dagen maar nu is het zon "zeurderig" gevoel  ,niet pijnlijk maar het ongigevoel in het mini.(leg ik het zo een beetje goed uit) en ja veel plassen en inderdaad een gek gevoel bij de laatste druppels.nog niet eerder gehad maar ik probeer mezelf niet al te gek te maken.gisteravond weer te moe dus is het nu dinsdag geleden ,niet slim he als mijn eitje nu later was...!
en vlinder heb jij ook al een beetje de kriebels,je hebt wel een leuke baan zeg,wel zwaar ook,ik heb zelf oa een kinderkapsalon gehad en dat vond ik super,wel best heftig omdat we vooral kindertjes kregen die moeite hadden met de kapper(dus veel gehuil) maar wel ben je zeer voldaan als ze weer goed geknipt de deur uit gingen en trots als ze het op een gegeven moment hartstikke leuk vonden om te komen maar toen ik eenmaal een dochtertje had merkte ik dat mijn geduld iets minder werd ,als je de gehele dag gehuil had dan zat ik er thuis ook niet op te wachten dus toen ben ik er zelf mee gestopt.
heb jij daar geen last van.
poeh nu ik zo zit krijg ik best wel een beetje pijn in mijn buik,het lijkt toch echt op ongipijn al is het een beetje vroeg dus ik ben bang dat het deze maand weer niet gelukt is.o was het maar de 16e......
groetjes romy

Hoi Romy,(leuke naam trouwens,is mijn nr 1 naam voor een meisje,maar mijn man vind het niet zo helaas).

Ja het is inderdaad echt een superleuke baan die ik heb,elke dag weer anders.
Ik werk in een groep van 0-4 jarigen dus van alles wat,heerlijk knuffelen met de baby's en gezellig kletsen en knutselen met de groteren.

Het lijkt me ook wel vermoeiend ja,kinderen knippen,ze vinden het meestal best wel eng he?
En mijn jongste zoontje(5 jr) kan absoluut niet stil zitten,dus dat duurt ook altijd even voordat hij weer goed geknipt is haha.

Moet eigenlijk de slaapkamers een schoonmaakbeurt geven,maar heb helemaal geen zin.
Vind het wel gezellig om iedere keer hier even te lezen,de computer staat ook de hele dag aan.

Ook snuffel ik graag op marktplaats.

hoi,
ja ik moet ook nog van alles doen ,ik ga ook maar zo meteen beginnen,de kleinste kan kruipen sinds een week dus roefeld lekker door de kamer,maar ga hem zo eerst maar eens in bad doen,ik zit ook wel eens op marktplaats en ebay maar de klokt tikt dan snel verder he.
kinderen vinden de kapper inderdaad niet zo leuk of kunnen niet stilzitten maar dat moest van mij ook niet hoor,na al die jaren had ik mezelf aan geleerd om mee te knippen als ze hun hoofd bewogen en ik heb ook engelengeduld er voor(het was echt mijn vak!!) en zo waren zelfs de meest drukke en huilerige kinderen binnen 10 min geknipt en ook netjes hoor want ik kan het niet aan zien als het niet goed geknipt is,en ik had een ballenbak dus na het knippen lekker spelen.nu zie ik wel eens kinderen die slecht geknipt zijn en dan jeuken mijn vingersweer hoor,ook hoor ik wel eens dat ze de kinderen gewoon half geknipt de deur uit sturen,nou dat vind ik onbegrijpelijk,dat mochten die meiden die bij mij werkten niet hoor.ik zeg altijd maar zo als je kinderen goed kan knippen dan kan je alles knippen!kinderen worden wel eens gezien als de mindere doelgroep maar het blijft een feit dat die haren altijd goed moeten zitten zonder fohnen en gel zoals bij volwassenen.dus technisch moet je veel beter knippen,je kunt het niet verbloemen.
groetjes romy

hoi meiden

ik heb weer lekker gewerkt alleen balen dat ik morgen ook moet maar ja er moet toch brood op de plank komen vanaf de euro is het allemaal niet meer te betalen

romy heb jij ook als je gemeenschap heb dat je dat goed voelt ik wel het is een ieritant tot pijnlijk gevoel en daarna blijf je het ook nog goed voelen mijn hele buik is aan het romelen en we moeten nog 8 dagen wachten om te testen

en trouwens ik heb dinsdag avond een gesprek met mijn gyn over hoe het doorspuiten is verlopen ik ben benieuwd moet er om half 9 zijn s avonds daar heb ik nog nooit van gehoord dat je ook s avonds er terecht kan voor uitslagen maar ik laat het jullie weten

ik ga ff mijn huis doen want daar heb ik nog geen tijd voor gehad mijn kleine meid zit lekker voor de tv kan ik wat doen

maar vinden jullie het niet irritant dat je steeds verder naar beneden moet scrollen om nieuwe berichten te lezen van plaats dat ze het gelijk boven aan zetten dat is wel wat handiger toch

groetjes

hoi dames

mag ik vragen waar ju llie ongeveer van daan komen ik kom uit de provincie utrecht

ik hoor het wel of jullie het willen zeggen
groetjes

Terug
Bovenaan