wow ik dacht zal eens even kijken waar dit draadje was gebleven maar hij was flink naar onderen gezakt,het is gisterenavond druk geweest zeg! ik heb me een beetje rustig gehouden,was ook zo moe en de flanelle pyama kon uit de kast want mijn man gaf al van te voren aan dat het geen klussen werd haha. maar dat geef niet want het ei is inderdaad al geweest dus om de dag is ook prima toch,ga ik vanavond maar weer wat anders uit de kast halen,fit zal ik wel zijn want moet vanavond tennissen en daar kom ik altijd nogal hyper vandaan dus.het wachten is weer begonnen,gelukkig is deze maand een drukke maand met de sint en de kerst,ook op school moeten ze van alles doen dus zal de tijd hopelijk snel gaan.als je de 18e je nod hebt kan je de 16e al testen toch?dus dat is vanaf vandaag nog 9 dagen!! mits ik niet net als de afgelopen maand 4 dagen te vroeg mijn nod krijg als was dat wel byzonder want ik ben gewoonlijk erg regelmatig.werken jullie of zijn jullie thuis blijfmoeders,ik eigenlijk het laatste alhoewel mijn schoonvader een bedrijf heeft waar ik een soort vliegende keep ben en ik ben kapster en af en toe savonds nog wel eens knippen.tot 2 jaar terug had ik 2 eigen zaken maar na de komst van de 2e vond ik het veel te druk worden en ja het is een cliche maar ze worden al zo snel groot dus heb ik de boel verkocht,je begrijpt het eerste jaar vloog ik nogal tegen de muren op maar ik heb mijn draai gevonden en eigenlijk vind ik dat ik het nu nog veel drukker heb en ik zie hoe heerlijk ze het vinden om tussen de middag lekker thuis te eten.nou moet dat financieel natuurlijk ook kunnen en gelukkig kan dat al heb ik wel voor mezelf zoiets dat als ze allemaal naar school gaan dat ik dan weer voor mezelf aan de slag ga want het blijft kriebelen he.en dan heb je ook weer eens andere contacten met mensen.zo lang verhaal weer he.ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.groetjes romy