wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

Hoi, het maakt niet uit welk tijdstip je klust,sperma blijft minimaal 24 uur leven,dus als je eisprong 2 dec was,kan het wel goed zijn.

sorry,ik bedoel dat sperma minmaal 48 uur kan leven............

hoi hoi

we zitten nu allemaal op het wachtbankje want onze eisprong is inmiddels wel al geweest maar als je om de dag klust is het altijd goed we moeten maar ff afwachten nog ongeveer 10 dagen hebben we onze ong

groetjes

wow ik dacht zal eens even kijken waar dit draadje was gebleven maar hij was flink naar onderen gezakt,het is gisterenavond druk geweest zeg! ik heb me een beetje rustig gehouden,was ook zo moe en de flanelle pyama kon uit de kast want mijn man gaf al van te voren aan dat het geen klussen werd haha. maar dat geef niet want het ei is inderdaad al geweest dus om de dag is ook prima toch,ga ik vanavond maar weer wat anders uit de kast halen,fit zal ik wel zijn want moet vanavond tennissen en daar kom ik altijd nogal hyper vandaan dus.het wachten is weer begonnen,gelukkig is deze maand een drukke maand met de sint en de kerst,ook op school moeten ze van alles doen dus zal de tijd hopelijk snel gaan.als je de 18e je nod hebt kan je de 16e al testen toch?dus dat is vanaf vandaag nog 9 dagen!! mits ik niet net als de afgelopen maand 4 dagen te vroeg mijn nod krijg als was dat wel byzonder want ik ben gewoonlijk erg regelmatig.werken jullie of zijn jullie thuis blijfmoeders,ik eigenlijk het laatste alhoewel mijn schoonvader een bedrijf heeft waar ik een soort vliegende keep ben en ik ben kapster en af en toe savonds nog wel eens knippen.tot 2 jaar terug had ik 2 eigen zaken maar na de komst van de 2e vond ik het veel te druk worden en ja het is een cliche maar ze worden al zo snel groot dus heb ik de boel verkocht,je begrijpt het eerste jaar vloog ik nogal tegen de muren op maar ik heb mijn draai gevonden en eigenlijk vind ik dat ik het nu nog veel drukker heb en ik zie hoe heerlijk ze het vinden om tussen de middag lekker thuis te eten.nou moet dat financieel natuurlijk ook kunnen en gelukkig kan dat al heb ik wel voor mezelf zoiets dat als ze allemaal naar school gaan dat ik dan weer voor mezelf aan de slag ga want het blijft kriebelen he.en dan heb je ook weer eens andere contacten met mensen.zo lang verhaal weer he.ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.groetjes romy

hoi romy

klopt dat je je nod de 18de hebt dat je de 16de kan testen en dat ga ik zeker doen als hetduiveltje me niet voor is
zelf wek ik 20 uur in de week als postbode dat heb ik vandaag wel geweten wat een bud weer ik heb net een half uur onder een warme douche gestaan daar knap je wel lekker van op en dan vanavond lekker vroeg mijn bedje in want ik voel het ook wel goed in mijn rug
ik kijk ernaar uit om gauw zwanger te zijn dan hoef ik over een paar maanden niet meer buiten te lopen dan blijf ik op mijn wek lekker binnen want het is best wel zwaar werk voor een vrouw en aangezien ik geen bouwvakker bentis het zwaar
maar ik ben wel altijd optijd klaar dat ik mijn jongste lekker van school kan halen

ik heb wel erg last van mijn borsten en moet echt vaak plassen en mijn onderbuik voelt heel appart aan ik weet het zo net niet maarja in de achtste ronde dat zou dan wel heel toeval zijn dat het nu in een keer raak zou zijn omdat mijn eilijders zijn doorgespoelt je weet maar nooit

ik ga ff lekker mijn thee opdrinken en dan wat boodschappen doen en mijn kind ophalen hoop je gauw weer te horen

groetjes

hai,
nou zeker wat een bud weer ,heb de kinders net weer naar school gebracht,wel met de auto ondanks dat ik op een dorp woon(erg he)maar ja anders ben ik zo verzopen en ik moet vanavond natuurlijk ook tennissen anders geef ik daar niets om en douche lekker en trek mijn sloffen aan want om met dit weer binnen te zijn vind ik wel gezellig maar ja eerst sporten dan maar.
je hebt zeker niet zon fijn beroep zeg zeker nu de winter er aan komt,maar ja het voordeel is wel dat je inderdaad op tijd weer aan school staat.maar petje af hoor!!
we kunnen wanneer de duivels er nog niet zijn wel tegelijk testen dus dat is wel super spannend zeg!!!
nou ik hoor mijn jongste wakker worden dus die zal ik eens gaan knuffelen.
tot gauw horens groetjes romy

oja trouwens ik heb ook last van mijn buik,ik weet niet zon opgeblazen gevoel,moet ook best vaak naar de wc ,aan mijn borsten kan ik het niet merken want die heb ik laten verkleinen tussen nr 2en nr3 en die werden alleen na de bevalling gigantisch groot
groetjes

Caroline en ander 18 dec NOD meiden,

Wel grappig hoor om te horen dat iedereen deze week volop aan het klussen is. Ons streven is altijd om de middelste 2 weken van mijn cyclus om de dag te klussen. Echter, als ik het idee heb dat mijn eisprong nog niet in aantocht is en we zijn erg moe dan gebeurt het dus niet. Gister hebben we ook geklust en vrijdag staat het laatste "verplichte" klusje op de agenda. Ben benieuwd wat de uitkomst deze maand is ... (zoals iedereen natuurlijk).

Caroline, wel grappig mijn zoontje wordt deze week 2 en ik zit nu ook in ronde drie. Wel een verschil is dat wij bezig zijn voor een derde kindje, en jij de tweede toch?

Groetjes,
Liene

Terug
Bovenaan